heeft iemand dit ook?

Hallo allemaal,

Ik hoop voor jullie allen zo dat het zwangerschapstekenen zijn: zou super zijn !
Zelf zijn we op weg naar poging 5. De eerste 4 keer heb ik steeds klachten gehad waarvan in dacht: nu is het raak, maar helaas.
Een keer had ik de week voordat ik ongesteld moest worden pijnlijke, jeukende en zelfs wat dikkere borsten. Vorige keer  had ik twee weken voordat ik ongesteld moest worden een week lang menstruatie achtige buikpijn en heel erg pijn  in mijn onderrug. Verder had ik het koud en was heel erg moe, maar weer helaas.
En een andere keer was ik moe en misselijk....maar ook weer helaas.
Kunnen tekenen zijn van ontplillen, maar misschien ook omdat ik zoooooo graag wil en omdat je nu toch meer op alles gaat letten als voorheen.
Frustrerend wel als het steeds weer niet is gelukt: indereen om ons heen raakt super snel zwanger.

Nou meiden, heel veel succes en ik hoop dat het raah is bij jullie !!!!

Gr. Sylvia

quote: Lisa88 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-11-2007 17:04:23'));

Ja, dat is natuurlijk zo. Ik wil ook niet te veel mijn man belasten met alles wat ik voel want dan wordt hij ook een keer gek van me. Op zo'n forum kun je lekker alles kwijt. Het is toch een onderwerp waar je niet tegen iedereen over begint. Nou, dan kunnen we gewoon af en toe even kletsen, word ik ook niet te verslaafd. Ik ben trouwens 31, pas getrouwd, tweede ronde, eerste kindje, NOD as donderdag (dus 8 nov.).

Fijne avond.

Hoi Lisa,

we lopen gekijk, wat leuk. Mijn NOD is ook op 8 NOv als mijn cyclus dit keer niet langer is dan 36 dgn...

Liefs
Lucia

wat toevallig.. al 2 weken hier niet geweest en het eerste wat ik lees is dit..

Ik heb sinds 2 dagen last van heel waterig bloed verlies.. Het stinkt best wel.. Bestede hier geen aandacht aan omdat ik in de afgelopen 4 weken al 3 keer ongesteld ben geweest(ben aan de pil en heb net een antibiotica kuur van 4 weken, en 3 verschillende antibioticum. achter de rug heb. Hierdoor kan nogsteeds mijn pil niet goed werken) maar ik stond gisteren op mijn werk wat op te ruimen en had ineens last van mijn rug. Dit is niet meer weggegaan en vandaag had ik ineens steken in mijn buik.

We proberen neit zwanger te raken ofzo.. Zoals ik net al zei, ben aan de pil. Maar door de antibiotica zit de kans er wel in dat ik zwanger ben. Ik weet alleen niet wanneer ik nou kan gaan testen. Ben nu een beetje de tel kwijt. gr Shannah

vergeet bij mijn bericht te zetten:

Van die steken heb ik nog steeds last en ook is mijn buik opgezet en heb constant honger. Wie kan mij vertellen wanneer ik kan teste??

gr Shannah

Hoi Meiden,

Russell: spannend hoor, hou ons maar op de hoogte. Ik zal duimen voor je.

Sylvia: balen he, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Ik zit pas in de 2e ronde maar ben er al aardig achter dat je heel veel kunt voelen zonder zwanger te zijn.

Lucia: leuk! Laten we elkaar op de hoogte houden!

Shannah: tsja, dat is lastig. Normaal gesproken kun je natuurlijk testen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden. In jouw geval is het niet helemaal duidelijk wanneer dat zou moeten zijn omdat je de afgelopen weken al een aantal keer ongesteld bent geworden. Wanneer zou je normaal gesproken ongesteld worden als je uitgaat van je pilvrije week?  Geen idee, maar ik denk dat ik dan zou gaan testen. De pil zorgt natuurlijk ook voor een "nep" ongesteldheid. Geen idee of die er ook voor zorgt dat je ongesteld wordt als je stiekem toch al zwanger bent.  

En... Gizzymo... voel je al wat?? Nieuwsgierig!!!

Hier nog niet zoveel bijzonders te melden. Moet nu nog precies een week wachten tot mijn NOD... DUURT LANG!!!! Ha ha!

Helaas...bij mij is het deze maand niet gelukt. Op naar de volgende maand....3 keer is scheepsrecht (hoop ik).

Hallo ladies,

Sorry dat het zo lang duurde voor ik reageerde. Moest weer veel werken.
Zelf zit ik in ronde 7 en ben 27 jaar oud.
Ga in maart 2008 trouwen dus heb het de afgelopen 3 maanden even op een laag pitje gezet, want ik wil wel in mijn jurk passen.
Maar sinds deze maand kan ik me niet meer inhouden en ga er dus weer helemaal voor.
Blijkbaar er niet mee bezig zijn helpt bij mij ook niet,
anders was ik wel in de afgelopen 3 maanden aangeteld.
Dus weer volop bezig.

He Cathy_BL helaas is er bij mij  niets, heb vanmorgen een test gedaan, ik hield de spanning niet meer.
Helaas geen tweede streep.
Wordt er nu wel moedeloos van.
Als je zelfs al klust als je weet dat je je ei hebt door de ovutest en dan nog niet aantellen, waar ligt het dan aan.
En om me heen hoor je alleen maar, die is per ongeluk zwanger geraakt.
Dat snap je dan toch niet.
Zo frustrerend.
Ik wens jou wel heel veel succes. Ik hoop dat het voor jou wel zover is.
Laat me wel iets weten. Ben nog steeds benieuwd.

Groetjes gizzymo

Terug
Bovenaan