heeft iemand dit ook?

Heb weinig last gehad van het ontpillen, wel af en toe gevoelige borsten gehad, maar verder niet.
Maar ik hou je op de hoogte. Via dit forum onderwerp?

Zag nu net pas je berichtje staan, Lissa.
Maar het is idd erg gezellig op het forum. Er zijn altijd wel meiden die mee kunnen praten over jouw probleem. En dat is erg fijn. Kan je ook je ei eens kwijt.

is prima. Zal dit onderwerp in de gaten houden.
Ik heb helaas alleen niet altijd de tijd om er iedere dag op te kijken, maar zodra ik meer weet kom ik hier gelijk op. Goed?
Nou mijn hubbie komt zo thuis. Moet beginnen met koken.
Lekker echte hollandse pot. Moeratsch. Oftewel wortelenstampot. Hi hi.
Veel succes. En tot gauw hoors.

Groetjes Gizzymo

Ha Lisa.

Het is inderdaad heel verslavend.
Ik vond dit forum op een gegeven moment zelfs leuker dan mijn eigen vriend. Hi hi.
Hij snapde niet precies wat wij als vrouwen allemaal mee maken en voelen.
Toen werd het met het werk drukker en kan nu niet meer iedere dag mee kletsen.
Maar een paar keer per week probeer ik er toch op te komen.
Je kunt hier alles vragen niemand kijkt er hier raar van op.
Is toch super.
En natuurlijk ook heel gezellig.

Groetjes Gizzymo

Ja, dat is natuurlijk zo. Ik wil ook niet te veel mijn man belasten met alles wat ik voel want dan wordt hij ook een keer gek van me. Op zo'n forum kun je lekker alles kwijt. Het is toch een onderwerp waar je niet tegen iedereen over begint. Nou, dan kunnen we gewoon af en toe even kletsen, word ik ook niet te verslaafd. Ik ben trouwens 31, pas getrouwd, tweede ronde, eerste kindje, NOD as donderdag (dus 8 nov.).

Fijne avond.

Hey meiden

ik heb dat ook die steken en krampen. Voelt net alsof ik ongesteld ben.. Heb ook sinds een paar dagen savonds een opgezette onderbuik.. Manlief zegt dat ik me niet gek moet laten maken en dat mn ongesteldheid eraan komt (zaterdag nod)
Maar ja ik heb het nog nooit eerder gehad, en het is al ruim een week nu zo.. Verder niet veel klachten, voel wel vanalles maar niet iets waar ik eerder geen last van had.

Ben benieuwd!
Groetjes! Saskia, 23 jaar ronde 8 alweer.

Hallo meiden,

Ik zit in eerste ronde eerste kindje. Ben 25 jaar niet getrouwd woon al twee jaar samen. Dit is mijn eerste lange cyclus sinds stoppen met de pil. Ik heb 7 november mijn NOD morgen dus erg spannend. Ik heb vorige week al een keer getest omdat ik al drie weken last heb van zeer gevoelige tepels. Ook heb ik s avonds last van een opgezette buik. Ik heb totaal nog geen tekens dat ik morgen ongi ga worden dus hoop het echt niet te veel natuurlijk want de eerste keer zou wel helemaal gewelidig zijn natuurlijk. Ik ben sinds februari gestopt met de pil. Ik hou jullie op de hoogte de rest ook allemaal succes rond deze dagen (degenen die deze week hun NOD hebben en de rest natuurlijk ook)

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan