heeft iemand dit ook?

Las net nog ff terug of ik wat vergeten was.
En ja, of we willen weten wat het wordt.
Nee, wij gaan voor de verrassing. Heb nu ook nog geen "gevoel" wat het zou kunnen worden. Ben benieuwd!!!

Hey Meiden,

Heb helaas geen goed nieuws. Ik ben vanmiddag ongesteld geworden:      
We waren gisteren al enorm teleurgesteld en verdrietig . Ik heb de hele dag  en me zwaar shit gevoeld. Ik snap er niks van: ik had heel vroeg al een positieve ovulatietest maar laat ongesteld geworden.
Op naar ronde 6. Ik weet het is niet het einde van de wereld, maar ik wordt er wel steeds deprimender, verdrietiger en banger van.
Vrijdag ga ik naar de huisarts: ik wil haar laten kijken naar mijn temperatuurlijsten. Ik hoop dat ze me verder kan helpen.
Ik heb deze keer wel enorm veel last van mijn menstruatie: heel erg buikpijn & mega rugpijn. Vanmiddag moest ik bijna overgeven !
Uitgaande van mijn laatste cyclus zou ik 3 januari ongesteld moeten worden. We hebben ons voorgenomen dat we komende maand wel voldoende zullen gaan klussen maar niet meer zo geforceerd en dat ik komende keer niet blijf afwachten maar gewoon een test doe de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dan weten we waar we aan toe zijn en dan is de spanning niet zo groot evenals de teleurstelling. Van dat wachten en die onzekerheid wordt je gewoon helemaal gek.

Op naar de kerst: klussen onder de boom .

Liefs, Silvia

Hallo meiden,

Hier nu alles rustig. Bij mij is het nu afwachten.
Heb verder nog nergens last van. Ben alleen verkouden.

Cathy: wanneer begon jij te merken dat er iets veranderde in je lichaam?
Je zei iets over moe zijn. Wanneer begon dit?

Sylvia: O meid toch, ik vind het heel erg voor je.
Ik weet precies hoe jij je voelt. Probeer het toch niet te laten overheersen.
Ik weet het dat is moeilijk, er gaat geen dag voorbij dat je er niet aan denkt.
Maar zover ik weet en hoor zijn de meeste zwanger geraakt als ze er niet te veel mee bezig zijn en als ze zich prettig en hun vel voelen.
Ik  ben er  3 maanden niet mee bezig geweest en er is nog niets. Dus bij mij werkt het niet echt.

Maar volgens mij heb ik een late eisprong.
Want ik dacht altijd dat ik op dag 16 mijn ei had en heb vorige maand ook een ovutest gehad met een lichte streep. Ik dacht het hoort zo, Maar heb deze maand gewoon mijn testen opgemaakt.
En nu blijkt dat die streep na dag 16 alleen maar duidelijker word.
En op dag 19 had ik een hele duidelijke streep en denk dat ik zondag mijn ei heb gehad. Beide dagen geklust. Dus ben benieuwd wat daaruit komt.
Laten we het hopen.

Nou meiden ik ga weer werken. Ik kom morgen middag of avond nog eens kijken.

groeten gizzymo

wordt nu echt weer helemaal gek van mezelf.
Ben net naar de wc gegaan en ik had me toch een klodder slijm.
Ik vraag me echt af waar dat weer goed voor is.

Hoi Gizzymo,

Zou het slijm niks te maken kunnen hebben met je naderende eisprong ?
Ik ben inderdaad weer ongesteld geworden. Gisteren ben ik de hele dag verdrietig geweest, veel gehuild en had het er erg moeiljk mee.
Nu gaat het wel weer een beetje. Ben wel heviger ontgesteld als die andere 5 maanden, dus denk/hoop nu toch wel echt ontpilt te zijn ?!?!??!!?
Maar iedere maand vind ik het wel moeilijker hoor als het weer nee is: ik reageer er steeds heftiger op merk ik.
Ach, ik heb ook al vanalles geprobeerd: er wel/niet meer bezig zijn, vaak of juist niet TE vaak klussen, ovulatietesten en noem maar op: het heeft allemaal niet geholpen.
Maar ja, we laten de moed niet zakken: een half jaar is nog niet het einde van de wereld dus we gaan/moeten door.
Ik ga nu wel een nieuwe topic openen: de Bezige Bijtjes. Ik hou het niet meer bij al die topics en ik wil ook graag met meiden kletsen zoals jij die ook al wat langer aan het proberen zijn. Soms komen er wel een meiden die net zijn gestopt met verhalen dat ik echt denk: o my god. Of meiden die alleen op het forum komen om ff te vertellen dat ze zwanger zijn.
Als je zin hebt om mee te kletsen.......heel erg welkom !!!!!!

Liefs, Silvia

Hoi hoi!

Jammer, Sylvia! Heb veel aan je gedacht. Had het echt voor je gehoopt. Ik herken je gevoel heel erg. Het is zo shit inderdaad! Hopelijk is het volgende maand raak.
En klussen is niet verkeerd, toch? Bij mij staat het heel erg op een laag pitje. Heb net een schimmelinfectie gehad en dan doet het heel zeer.

Grtz Cathy

Hallo meiden,

Poh wat duurt dat wachten lang zeg.
Als ik een cyclus van 29 dgn  dan is woensdag mijn NOD.
Maar aangezien ik pas dag 19 mijn ei had weet ik dit niet meer zeker.
Ik heb nog niets waarvan ik kan zeggen dat het misschien raak kon zijn.
Wachten wachten wachten.

Cathy: Dat is inderdaad vervelend zo'n schimmelinfectie.
Dat heb ik ook eens gehad, alleen had ik veel jeuk ipv echt pijn.

Sylvia: Dat slijm had niets met mijn eisprong te maken, want ik had mijn ei zaterdag of zondag. Dit weet ik zeker omdat ik 2 positieve ovutesten had en die namen na zondag weer af.
Ik weet precies wat je doormaakt.
Bij mij word het ook steeds moeilijker. Keek er steeds nuchter tegen aan.
Maar sinds afgelopen maand met 2 zwangerschapstesten die 2 strepen hadden en dan toch nog ongi worden hakte er behoorlijk in.
En weet eigenlijk niet zo goed hoe ik zal reageren als ik deze maand  weer ongi wordt.
Heb geklust precies op de dagen dat ik mij ei heb, dan vraag ik me af  WAT DOE IK FOUT.
Helaas is dit het enige waar we alleen kunnen hopen en wachten tot het eens zover is.
Heb ook flink de balen in dat het nog niet zover is.  
Als je het niet erg vind klets ik alleen hier met jullie mee, want ik heb bijna nooit tijd om  op de computer te komen.
Hier weet ik tenminste ook precies waar het over gaat. Anders moet ik voor 3 dagen leesvervoer gaan  doorspitten en is mijn tijd weer voorbij.

Dus blijf je hier ook nog meekletsen. please.

groetjes gizzymo  

Hallo ladies.

Ik voel me vandaag toch slecht.
Ik ben met vlagen misselijk en heb steeds van die opboeringen ( hier heb ik nog nooit last van gehad)
Zelfs zo erg dat ik net heb moeten overgeven. En voel me nu weer helemaal goed.
Heb   nu al 3 dagen last van veel maagzuur. Natuurlijk vandaar ook die opboeringen.
Hopelijk is dit van iets heel leuks, maar ik durf gewoon niet meer te hopen.
Dus denk ik maar steeds dat ik ziek aan het worden ben.
Sorry maar ik wilde even mijn verhaal kwijt.

Groentjes gizzymo

Terug
Bovenaan