Hoi Gizzymo,
Zou het slijm niks te maken kunnen hebben met je naderende eisprong ?
Ik ben inderdaad weer ongesteld geworden. Gisteren ben ik de hele dag verdrietig geweest, veel gehuild en had het er erg moeiljk mee.
Nu gaat het wel weer een beetje. Ben wel heviger ontgesteld als die andere 5 maanden, dus denk/hoop nu toch wel echt ontpilt te zijn ?!?!??!!?
Maar iedere maand vind ik het wel moeilijker hoor als het weer nee is: ik reageer er steeds heftiger op merk ik.
Ach, ik heb ook al vanalles geprobeerd: er wel/niet meer bezig zijn, vaak of juist niet TE vaak klussen, ovulatietesten en noem maar op: het heeft allemaal niet geholpen.
Maar ja, we laten de moed niet zakken: een half jaar is nog niet het einde van de wereld dus we gaan/moeten door.
Ik ga nu wel een nieuwe topic openen: de Bezige Bijtjes. Ik hou het niet meer bij al die topics en ik wil ook graag met meiden kletsen zoals jij die ook al wat langer aan het proberen zijn. Soms komen er wel een meiden die net zijn gestopt met verhalen dat ik echt denk: o my god. Of meiden die alleen op het forum komen om ff te vertellen dat ze zwanger zijn.
Als je zin hebt om mee te kletsen.......heel erg welkom !!!!!!
Liefs, Silvia