heeft iemand dit ook?

Dat is vervelend, maar kan nog steeds.
Geen bloed ook nog geen nieuwe ronde.
succes

Hoi Gizzymo,

Je gelukkig maar he dat het forum het weer doet. Ik deed er ook heel lang over om eindelijk ingelogd te zijn en dan nog eens een berichtje plaatsen: een  heel gedoe !!  

Klussen is het enige wat helpt ! Dat moet toch een wel heel erg mooi kindje worden bij ons he  na al dat lange geklus .
Ook ik weet het niet meer met mijn lichaam: de ene maand dit en de andere weer dat. Iedere maand weer positieve hoop en steeds weer een grote teleurstelling. Maar na zojuist met het verlies van een wit slijmpropje heb ik zeer weinig hoop.

Ik woon ook in Limburg !!! Hoe oud ben jij als ik dat mag vragen en kom je uit Noord/Midden of Zuid Limburg?

Nou, ik hou je op de hoogte maar hou maar rekening met een tranenballet !!!

Groetjes, Silvia

ps. Ik heb dat ook als ik zwangere vriendinnen hoor en zie en vriendinnen met kinderen. Vind het heel erg leuk en ook gun ik het hun enorm, maar soms heb ik er toch heel veel moeite mee en doet het ook wel eens verdriet.

Gizzymo: wilde ook eigenlijk wel heel erg graag dat iemand voor ons kon pendelen !!!!

Gizzymo: wilde ook eigenlijk wel heel erg graag dat iemand voor ons kon pendelen !!!!

Oh meiden, ik leef zo met jullie mee! Als ik jullie berichtjes lees, dan herleef ik mijn onzekerheden weer. Probeer niet te negatief te zijn, hoe moeilijk dat ook is. Elke maand is een maand teveel. En inderdaad: het is vervelend om te zien dat de mensen om je heen zo snel zwanger raken en jij niet. Jullie tijd komt vast wel. Echt! Kop op hè?

Ik bezoek dit gedeelte van het forum vaker dan het zwanger-zijn forum. Daar is het heel erg ik-ik, heb ik het idee. Dus kom ik jullie maar een hart onder de riem steken. Ha ha! Vind ik ook wel gezellig.

Grappig dat jullie allebei uit Limburg komen. Ik kom niet eens uit de buurt! Kom uit Overijssel.

Nou, ik zal hier nog wel eens komen kijken. En nogmaals: zet 'm op en laat je hoofd niet hangen!

Grtz Cathy

Ha Sylvia,

He wat toevallig ook een limburger. Dat zie je hier op het forum niet veel. Ik woon in midden limburg, om heel precies te zijn in Roermond.
Ben 27 jaat en ben al bijna 12 jaar samen  met mijn vriend.
In de week dat we 12 jaar samen zijn gaan we ook trouwen. Dus dat is op zich wel leuk om ernaar toe te leven.
Maar een klein hummelke is ook niet verkeerd.
Waar welk gedeelte van Limburg woon jij?
Hihi wel geinig.

Heb net nog een ovu test gedaan en ik snap er helemaal niets meer van. Nu is de streep helemaal weg.
Heb dus geen enkele positieve ovutest gehad.
En dat terwijl ik wel sinds maandag slijm heb. Vandaag wordt het minder.
Nu ben ik mezelf echt gek aan het maken. Dadelijk heb ik helemaal geen ei.
aaaarccchh moet er niet aan denken. Positief blijven toch?

Hallo Cathy:

Leuk dat je nog steeds met ons mee kletst. Overijsel ligt inderdaad een flink stuk uit de buurt, maar met dank aan het internet (als die t wel fatsoenlijk doet) toch dichtbij.
Hoe gaat het met je?
Groeit je buikje al een beetje?
Hoever ben je eigenlijk en wanneer heb je je eerste echo?
Wat een vragen he.

Nou ik ga slapen, moet morgen werken, maar probeer morgenavond op internet te komen.

Nou toedels,
groetjezzzzzz gizzymo

Hoi Gizzymo,

Ik woon een half uurtje rijden bij jouw vandaan ! Sittard.
Grappig !!! Ik ben 29 jaar.

Je hebt wel lichte streepjes gezien op je testjes: misschien dat je te laat bent begonnen met testen ? Je hebt toch slijm gehad en dat wijst heel erg duidelijk op een eisprong en niet bij iedere vrouw is het LHhormoon sterk in de urine aanwezig !! Succes en hou moed. Maar ja, soms gaat dat makkelijk gezegd dan gedaan he....weet er alles van !

Ben heel erg benieuwd of ik vandaag weer dat bruine bloed krijg. Ik heb gisteren de hele dag zowat buikpijn gehad: weet alleen niet meer wat ik er van moet denken: is het een ongigevoel of toch een ander raar gevoel.
Meen ik af en toe minimaal een fleugje misselijk te zijn of is dat sterke inbeelding ?
Ik heb in iedere geval gisteren weer het bekende witte propje gehad en daarna niet meer: dus geen verlies van veel witvloed. Soms moet ik me groot houden niet te testen maar daar ik geen zwangerschaps verschijnselen heb wil ik me die teleurstelling besparen. Wil ook zo graag bij die grote club op dit forum horen van zwangeren.....maar ja........we zien het wel en ik hou ernstig rekening met een ronde 6.

Groetjes, Silvia

Ha sylvia,

Dat is dichtbij. Wat toevallig dat we zo bij elkaar zijn uitgelopen.
Ik ga ook niet meer voor mijn NOD testen, want die onzekerheid wat je dan hebt.
Dan is de test negatief, maar denkt dan misschien kan het toch nog zo zijn dat je te vroeg getest hebt  en dan ben je er iedere minuut mee bezig en de teleurstelling daarna is nog veel harder.
Heb net nog een ovutest gedaan, want mijn vloed is weer teruggekomen en wel heel erg draderig (sorry voor de vieze taal) maar helaas hij gaf weer geen lijn aan.
Ik heb vanaf ,maandag gelijk een lichte streep gekregen en is tot gisteren aan gehouden.
Gisteren en vandaag geen streep meer. Of ja zo minimaal dat je het bijna niet meer ziet.
Gelukkig heb ik van te voren ook nog geklust, alleen niet om de dag.
Ga gewoon door met klussen.
Is ook leuk.

Bij jou nog niets loos?
Hopen hopen hopen dat de ongi bij je weg blijft.
Hou me wel op de hoogte. Ben zeer benieuwd.

Veel liefs Gizzymo

Terug
Bovenaan