heeft iemand dit ook?

Gizzymo: Ik heb nog aan je gedacht van het weekend: ik was echt heel erg benieuwd of je al iets meer wist. Ik kan me heel erg goed de onzekerheid voorstellen nu je bruine afscheiding hebt, maar je hebt nog geen vers bloed. Je bent dus (nog) niet ongesteld....
Jammer dat de test bij de huisarts niet meer zekerheid gaf. Heeft ze geen bloedtest gedaan  ? Daar zou je het op moeten zien ! Ik hoop het zo voor je. Hou ons maar op de hoogte. Ik zal heel erg hard voor je duimen en aan je denken.

Liefs, Silvia

Cathy: Dat klinkt wel heel erg spannend;roze afscheiding zo kort na je ei en zo lang voor de dag dat je ongesteld moet worden.......klinkt echt als een innestelingsbloeding. Heb je zo geen klachten/kwaaltjes ? Merk je geen veranderingen ?
Wanneer zou je ongesteld moeten worden / wanneer kun je gaan testen ?
Heel erg veel succes de komende tijd. Super spannend !

Groetjes, Silvia

Hoi Silvia

Ik heb donderdag mijn NOD en de "rozige afscheiding" begon gisteren. Mijn klachtjes zijn: zeer snel vermoeid, droge ogen (irritant met mijn lenzen!!), af en toe dizzy, opgezette buik, witverlies (nu dus roze), eten smaakt me minder. Maar dat kan ook allemaal met een naderende ongesteldheid te  maken hebben. Dan nog, ik ben nooit zo vroeg ongesteld. Heb nu een erg dubbel gevoel: wel of niet zwanger??? Ik zou evt. morgen al kunnen testen, maar heb net met mijn man afgesproken dat ik vrijdag ga testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Voel nog geen ongsteldheids krampen.
Twijfels, twijfels... Was het maar vrijdag en was ik maar niet ongesteld. Spannend!

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Cathy

Sylvia: De huisarts heeft geen bloedtest gedaan daar had ze geen tijd voor, ze heeft
                    zo'n zelfde test als mij gedaan.
                    Maar heb vandaag ook steeds bruinverlies. Vind het maar raar.

Cathy: Het klinkt allemaal als zwangerschapskwaaltjes.
                    Ik hoop het zo voor je, maar pin je er aub niet al te zeer op vast.
                    Anders zal de teleurstelling als het niet zo is des te groter zijn.
                    Maar ik gun het je wel heel erg.

Helaas bij mij vandaag geen streep meer op de test. Snap het allemaal niet meer.
Zal dus denk ik morgen gewoon ongi worden, aangezien ik vandaag ook steeds bruin vloed heb.
Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten.
Houden jullie me ook op de hoogte???

Cathy: Ben zeer benieuwd donderdag ik zal voor je duimen dat het zover is.
Sylvia: Jij zat nu in ronde 5 toch? Wanneer heb jij je NOD?

groetjes Gizzymo

Hoi Gizzymo: Wij zijn het nu voor de 5de keer aan het proberen. Als ik mijn cyclus van 27 dagen aanhou dan zou ik 1 december ongesteld moeten worden. Van het weekend ergens zou ik mijn LHpiek moeten hebben. Maar we hebben besloten dat we dan niet extra gaan klussen: dat hebben we 4 keer gedaan, zonder resultaat. We houden gewoon een maandje om de dag vol en dan is het wachten tot december. Vind de tijd vanaf de dag dat ik ongesteld wordt tot aan mij ei niet zo lang duren, maar daarna........dat duurt me veeeeeel te lang ! Heb sinds 3 dagen al buikpijnklachten, maar dat zullen mijn darmen wel zijn. Wordt er wel gek van (  ik voel nu veel meer als voor het stoppen van de pil omdat ik er denkelijk meer op let/mee bezig ben), maar het kan gewoon niks zijn: heb nog geen ei gehad en kan niet ongesteld worden want dat ben ik pas geweest. Maar ergens misschien wel beter zo, dan ga ik straks niet stressen na mijn ei als ik wat voel want dat voel ik nu ook al......praat mezelf maar wat moed in.
Hou je me op de hoogte hoe het met jou gaat ?!

Liefs, Silvia

Je hebt helemaal gelijk wat betreft het vastpinnen, Gizzymo. Er gaat geen dag voorbij dat ik er niet aan denk. Houd je lichaam je nou voor de gek of ben je echt zwanger??? Wat duurt de tijd toch ongeloofelijk lang. Net wat jij zegt, Sylvia: De tijd na de menstruatie tot je eisprong is zo voorbij, maar die tijd er na! Je wordt er helemaal gek van. Dus eigenlijk pin je jezelf er best op vast als je dan toch allemaal "kwaaltjes" krijgt. Op het moment snap ik mijn lichaam in ieder geval niet. Het is sowieso anders dan de voorgaande maanden.
Ondertussen heb ik nog steeds rozige/bruinige afscheiding. Of hoe je het dan ook moet noemen. Maar niet veel. De ene keer iets meer dan de andere keer als ik naar de wc moet. We wachten nog steeds af...

Hallo ladies,

Hier nog geen ongi te zien ook geen krampen niks en de bruine vloed is ook weg.
Heb vandaag nog 2 kruidvat testen gehaald.
Maar ik durf eigenlijk niet meer zo goed te testen. Bang dat ik er weer een verknoei.
Dus ik wacht tot donderdag dan heb ik vrij en kan ik het ook op mijn gemak testen.
De zenuwen gieren nu toch wel weer door mijn lichaam.
Ze zeggen toch dat je 14 dagen na je ei ongi moet worden ofniet?
Dat zou dus gisteren of vandaag zijn.

Erg he dat wachten. Het lijkt wel steeds langer te duren naarmate je verder in je cyclus gaat.
Ik hoop dat het voor ons allemaal raak is. Zou wel super zijn he.

Helaas moet ik morgen en woensdag volle dagen werken kan dan niet op het forum komen, maar zodra ik een klein gaatje heb zal ik er tijd voor maken en anders ben ik donderdag er weer.
Fijne avond nog.

Groetjes gizzymo

Cathy: O gelukkig dat jij dat ook zo voelt dat lange wachten na je eisprong !   Je zit nu echt in spanning he ? Ben heel erg benieuwd ! Was het maar al vrijdag he, dan kon je gaan testen. Ik duim voor je:  . Hoop dat je ons vrijdag leuk nieuws kunt brengen en met glitters kunt gaan strooien.
Ik verwacht ergens eind van de week/weekend mijn piek te hebben. Ik heb nog maar twee testjes, dus moet een beetje voorzichtig zijn met wanneer ik deze doe. Denk dat ik vrijdag start met testen. Wil eigenlijk niet meer testen, maar toch: dan weet ik wel of ik wel/niet het LH hormoon heb. Maar dat zal toch wel he ? Heb  het de afgelopen 4 maanden ook steeds netjes  gehad.

Gizzimo: Je maakt het ons wel super spannend zeg ! Las op een andere topic dat er een meisje ook dagen  bruine afscheiding had en maar niet echt ongesteld werd. Zij is nu zwanger !! Dus wie weet ?!?!?! Hou moed en hou ons vooral op de hoogte. Ook voor jou duim ik heel erg hard:  Wat een spanning he ?! Donderdag zit ik meteen achter de pc om te kijken of je al een berichtje hebben kunnen schrijven.
Wie weet ben je samen met Chathy strakjes zwanger ?! Dan kunnen jullie samen met glitters gaan strooien: dan moet het bij mij toch ook wel gaan lukken. Ik hoop het zo.

Liefs, Silvia

ps. Leuk dit forum: ik zit iedere dag in spanning te wachten op een berichtje en met jullie mee te duimen.

Dag meiden!!

Net zoals Gizzymo, is er bij  mij geen bloed meer te bekennen! Ik ga donderdagochtend testen. Ben zo benieuwd!!! Nog 2 dagen...
Hou jullie op de hoogte!

Groetjes Cathy

Terug
Bovenaan