A
Anoniem
Guest
Gizzymo: Ik heb nog aan je gedacht van het weekend: ik was echt heel erg benieuwd of je al iets meer wist. Ik kan me heel erg goed de onzekerheid voorstellen nu je bruine afscheiding hebt, maar je hebt nog geen vers bloed. Je bent dus (nog) niet ongesteld....
Jammer dat de test bij de huisarts niet meer zekerheid gaf. Heeft ze geen bloedtest gedaan ? Daar zou je het op moeten zien ! Ik hoop het zo voor je. Hou ons maar op de hoogte. Ik zal heel erg hard voor je duimen en aan je denken.
Liefs, Silvia
Cathy: Dat klinkt wel heel erg spannend;roze afscheiding zo kort na je ei en zo lang voor de dag dat je ongesteld moet worden.......klinkt echt als een innestelingsbloeding. Heb je zo geen klachten/kwaaltjes ? Merk je geen veranderingen ?
Wanneer zou je ongesteld moeten worden / wanneer kun je gaan testen ?
Heel erg veel succes de komende tijd. Super spannend !
Groetjes, Silvia
Jammer dat de test bij de huisarts niet meer zekerheid gaf. Heeft ze geen bloedtest gedaan ? Daar zou je het op moeten zien ! Ik hoop het zo voor je. Hou ons maar op de hoogte. Ik zal heel erg hard voor je duimen en aan je denken.
Liefs, Silvia
Cathy: Dat klinkt wel heel erg spannend;roze afscheiding zo kort na je ei en zo lang voor de dag dat je ongesteld moet worden.......klinkt echt als een innestelingsbloeding. Heb je zo geen klachten/kwaaltjes ? Merk je geen veranderingen ?
Wanneer zou je ongesteld moeten worden / wanneer kun je gaan testen ?
Heel erg veel succes de komende tijd. Super spannend !
Groetjes, Silvia