heeft iemand dit ook?

Daar was ik weer.
Ben bang dat het er voor mij deze maand niet in zit. Moest net naar de wc en bij het afvegen zat er wat bruins bij. Bij mij is dat een voorbode op mijn aankomende menstruatie. Ik ga er maar vanuit, dan valt het mee mocht het niet zo zijn.

Voel me nu best wel een beetje down, terwijl er nog niets bijz aan de hand is eigenlijk. Wat duurt wachten toch lang! Ik baal hiervan.

Hallo ladies,

Ben bang dat het bij mij toch op niets zal uitlopen, ben nl gisteren toch nog meer even bij de huisarts langs gegaan en de assistent heeft mij geholpen, maar zij had zo'n zelfde test als sensitest en in het donker konden we geen streep vinden.
Zij vertelde me dat ik geen of te weinig HCG in het bloed had, maar het niet zo hoefde te zijn dat ik niet zwanger was.
Ik moest toch maar mijn NOD afwachten vertelde ze me.
Balen dus.
En al helemaal nu.
Ik kwam net van de wc af en ik veeg bruin vloed af. Tot 3x toe.  Niets roze echt bruin.
Dus ik denk dat  ik toch naar ronde 8 ga.  
Toch raar want alle drie de testen gaven een vaag streepje af en die van kruidvat een duidelijkere streep.
Ben ook vanaf vandaag best misselijk, maar het zal de spanning wel zijn.

Cathy: ik zou als ik jou was toch gewoon je NOD afwachten, want je maakt jezelf anders helemaal gek kijk mij maar. Kan het niet innestelbloed zijn?
Wanneer zou jij je ei hebben?

Groetjes gizzymo

2 november heb ik mijn ei gehad. Dus kan innestelingsbloed zijn, maar daar ga ik niet vanuit. Net zoals bij jou, was het echt bruin. Maar toch ook wel erg vroeg. We wachten af.
En voor jou: kop op hè? Wie weet is het de 8e ronde raak.

Mocht ik nog nieuws hebben, dan laat ik het weten.

Ha Cathy,

Ik moet zeggen dat ik gisteren wel een dipje had, maar nu gaat het eigenlijk wel weer.
Heb soms van die momenten dat ik ineens weer helemaal terug val.
Maar heb net een leuke dag met mijn vriend achter de rug en dan kan ik weer de hele wereld aan hi hi.
Ik hoop echt dat het innestelingsbloed is, dit kan.
Is meestal een klein  weekje na je ei.
Hoop het zo voor je.
Ik hoor het wel.

groetjes gizzymo

Ik breek eventjes in om jullie goede moed in te praten meiden!
Geen bloed, dus is er nog hoop!!!!!
(ben vandaag vol goed energie dus geniet ervan!!! Hihihi, ben net twee weken terug na een curretage dus ook ikzelf geniet ervan!)
ik ga al mijn energie naar jullie opsturen goed!?
Dikke knuffel,
Rimke

Volgens mij heb ik wat van je energie te pakken gehad, want vandaag ben ik super optimistisch.
Dank je wel voor je mailtje.

Cathy, Zoals het er nu uitziet zet de ongi toch door. ik heb steeds met afvegen bruin vloed ertussen.Wel maar minimaal, maar het is er wel.
Als ik morgen nog geen bloed heb ga ik nog eens testen.
Dan na 2 dagen zou de streep (als het wel zo is) toch duidelijker moeten zijn toch?

En anders mogen we weer klussen voor ronde 8. hihi het klussen is ook leuk.
Ik laat morgen  wel iets horen.

liefs gizzymo

Lekker vroeg op zondagochtend.
De afscheiding waar ik het gisteren over had is roze, niet bruin. Vanochtend ook weer. Zou het dan toch innestelingsbloed zijn? Want ik zou dan wel heel vroeg ongesteld worden. Dit heb ik nog niet eerder gehad.
We zullen zien.

Gizzymo, ik duim voor je. Hopelijk zet het niet door.

Terug
Bovenaan