heeft iemand dit ook?

Hoi Gizzymo

Je bent nog niet ongesteld? Misschien heb je wel te vroeg getest. Ik hoop het voor je!
Leuk dat je in maart gaat trouwen. Gefeliciteerd! Wij zijn in mei getrouwd. Dus ik weet wat je meemaakt. Ha ha! Wat een hectiek! Maar ook wel erg leuk.

Heb behoorlijk wat klachten op het moment. Maar ja is dat omdat je zo graag wil, of zijn het echte klachten??? Dat is de vraag. Op het moment ben ik heel erg moe, heb een opgezette buik (maar ja, kan ook naderende menstruatie zijn) en wittige afscheiding. Wie weet... Nog een weekje wachten. Ik hou je op de hoogte!

Heel veel succes vant weekend!!!

Groetjes Cathy

Gizzymo:  O wat shit voor je dat het weer niet is gelukt. Vooral als je dan ook nog hoort en ziet dat het bij andere wel zo snel en/of per ongeluk gebeurt: dat is super frustrerend ! Dan ga je soms wel een twijfelen of niet ? Heb je dan ook wel eens die angst dat je misschien samen geen kinderen kunt krijgen ?
Maar gelukkig heb je wel alvast een ding waar je naar uit kunt kijken: jullie trouwdag. Alvast super gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !!! Geniet nog maar lekker van alle voorpret en vooral van de grote dag: die vliegt echt om, das geen cliche !
En ik zal duimen voor jullie voor een super mooi huwelijkkado: een zwangerschap.

Hopelijk gaat het ons de komende maand voor de vijfde keer wel lukken: we gaan nu echt een hele maand om de dag klussen. Als het lukt strooi ik niet met rijst maar met glitters.

Liefs, Silvia

Cathy: spannend zeg !!! Dat is was he dat wachten, ik wordt er altijd gek van.
Iedere keer denk ik weer: zou het.....? Ze zeggen dat als je zwanger bent vaak dezelfde klachten hebt als dat je ongesteld moet worden: lekker duidelijk.
Ik heb al vanalles gehad: buikkrampen, lage rugpijn, moe, pijnlijke/jeukende en brandende borsten: en dan maar hopen. Maar zodra ik een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden de weegschaal een kilo of zelfs meer zie aangeven dan weet ik wel weer hoe laat het is.
Ik hoop zo dat je wel zwanger bent: zou super zijn en dan kun je mooi met glitters voor ons strooien !!!! Jaaaaa, dat zou super zijn: strooien met glitters in plaats van pepernooten !!!
Hou je ons op de hoogte ?!! Succes !

Meiden: allemaal heeeel erg veel succes en zullen we afspreken dat we de komende 4 weken met glitters gaan strooien i.p.v pepernoten......?!?!??!?!?!

Ha Sylvia,

Ik hoop dat het bij jou wel raak is.
Ik vind het een heel lief berichtje wat je stuurde.
Had gelezen dat je ook veel kwaaltjes hebt. Hopelijk is het zover.
Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken.
Heb vanmorgen een testje gedaan en dacht in de badkamer niets te zien.
Dus ik wilde die onder weggooien en in het daglicht meende ik toch een streep te zien, maar zo licht dat je echt bijna met je neus erop moet zitten.
dus dacht ik doe er nog maar een.
Maar dat is precies zo.
Alleen als ik m goed omhoog in het licht hou zie ik een minimale streep.
Ben mezelf gewoon gek aan het maken.
Ik ben me die streep gewoon aan het bedenken.
Dat is toch echt  erg zo met mij.

Groetjes gizzymo

Ha Cathy,

Sorry ik leesde nu pas dat je ook een mailtje had gestuurd.
Ik weet niet wat er met me aan de hand is,
maar zoals je in mijn mailtje hieronder heb gelezen heb ik nog een test gedaan, omdat ik in het daglicht toch een super vage streep dacht te zien.
En bij het tweede testje precies zo.
Alleen als je er bijna met je neus op zit meen ik een streep te zien.
Ik denk dat ik m ben in aan het beeden.
Ik moet eigenlijk  maandag ongi worden als ik op een cyclus van 29 dagen zit.
Dus heb 3 dagen voor de NOD getest.
Heb met twee verschillende testen van sensitest gedaan, zij beweerde dat het dan al mogelijk was met deze testen.
Heb nog 1 test in mijn nachtkastje en die is van kruidvat.
Ik word  helemaal gek.
Het inbeelden van een streep en nu ook het inbeelden dat mijn borsten groter zijn.
Heb knobbeltjes erop en mijn tepels zijn donker met een donker randje.
Ben zo bang dat ik me dit gewoon inbeeld.
Wel toevallig ik heb ook heel veel wit vloed.

Ach ik ga poetsen en hoop dat deze fase zo voorbij is. Hi hi.
Wat een geklaags he. Moest het even kwijt.

Groetjes Gizzymo

Hoi Gizzymo,

Ik had dat ook, 3 dagen getest voor mijn NOD... licht streepje (was na een uur wel een duidelijke streep) en nu ben ik 9 weken en 4 dagen zwanger...

Vanaf het moment dat je daadwerkelijk bent bevrucht maakt je lichaam HCG aan, alleen op het begin is dat nog licht aanwezig, zeker als je voor je NOD test.

Succes en ik hoop dat het bij jou net zo afloopt als bij mijn.

Groetjes,
Miepzzz

Ha Miepzzz en Cathy_BL en de rest natuurlijk,

Volgens mij moet ik het toch gaan geloven, heb net nl met een kruidvat test geprobeerd.
En daar is het resultaat toch duidelijker.
Het streepje is weliswaar heeeeel licht, maar zelfs zonder daglicht is er een lichte vage streep.
aaaaarrrrgggggg. Ik word gek.
Heb er wel 3 testen vandaag erdoorheen gedraaid.
Ga morgen een nieuwe halen en ga zondag nog een keer testen en dan maar hopen dat het duidelijker is.

ooooooooo ik hoop het zo.

Groetjes Gizzymo

Hoi Gizzymo,

Nou volgens mij ben je het toch wel echt hoor !! Misschien heb je nog niet zo veel HCG hormoon omdat het nog heel pril is waardoor het streepje heel erg licht is. Als het negatief zou zijn dan zou er ook geen streepje moeten zijn.
Spannend zeg !!! Kon je de klok maar 3 dagen vooruit zetten he ?!
Hou ons maar op de hoogte en als het zo is: stuur die glitters maar deze kant op !!!
7 is een geluksgetal: hopelijk ook voor jou en je man !!!!!!!!

Wie weet kun je volgende week gaan bellen met de bruidsmodezaak om extra stof te gaan bestellen voor je buikje straks.......

Nou,ik wacht vol spanning af en ben heel erg benieuwd. Hoop zo erg voor je dat het raak is, dat geeft mij dan ook weer wat moed. Wij gaan nu beginnen aan poging 5.

Liefs, Silvia

Oh Gizzymo!!! Een tweede streep, hoe licht ie ook is, is toch dat je zwanger bent??? Ik hoop het zo voor je, meid. SPANNEND!!!
Ik heb toevallig ook de testen van sensitest én van  Kruidvat liggen. Mijn man zegt dat ik moet wachten tot donderdag. Mocht de test negatief zijn dan is het misschien zo'n domper. Ik weet het niet. Ik zou maandag al kunnen testen. Maar doe dat in ieder geval nog niet. Ik kijk wel hoe ik me voel.
Merk nog weinig. Klachtjes zijn er nog, al is de vermoeidheid wat minder. Maar heb dan ook erg veel geslapen de afgelopen dagen. Nu weekend en ik ga echt niet veel doen. Lekker rustig aan.

Mocht er nieuws zijn, dan meld ik dat. Andere meiden: ook doen hè?

Succes!!!!

Groetjes Cathy

Terug
Bovenaan