Heeft mijn dochter wel genoeg kleding voor haar leeftijd?

[quote quote=10287275]uhhh???? Als niet alles steeds in de wasmand ligt en er nog wel een schoon setje in de kast ligt, is het toch goed??[/quote]
Ik zie soms dochters van vriendinnen een kleding"collectie" hebben waar je u tegen zegt. Dus ik vroeg me af of mijn dochter niet een abnormaal kleine kledingkast had. Maar volgens jou dus niet?
 
Ze zegt het wel fijn te vinden om van een aantal items wat meer te hebben. En daar ben ik het opzich wel mee eens alleen in kader van duurzaamheid dacht ik vraag eerst even jullie mening  hierover.
Het quoten heeft het niet gedaan. Dit is mijn reactie op FynnZoe's reactie.
 
Nu het koud is heb je vaak lange shirts aan. En geen tshirten meer, geen minirokjes. Dus 3 lange mouwen is dan wel weinig. Heeft ze dan niet elke 2 weken het zelfde aan? 
Of heeft ze nog wel truien. 
Maarja je kunt het beter aan haar zelf vragen toch? Als andere kinderen in haar klas vaker verschillende kleding aan heeft als haar. Dan valt het blijkbaar op. Maarja sommige hebben veel geld en kopen gewoon meer kleding. Zolang je dochter haar niet schaamt omdat ze volgens haar steeds hetzelfde aanmoet is het prima toch. Zou me er niet zo druk over maken en anders even lekker shoppen. 
 
Terug
Bovenaan