Heeft mijn dochter wel genoeg kleding voor haar leeftijd?

[quote quote=10287409]Te weinig is pas als ze inderdaad geen schone kleren meer heeft om aan te doen, maar onze dochter van 6 heeft wel wat meer kleding in de kast hangen. Broeken/jeans inderdaad een paar en een aantal leggings (is met dit weer net wat warmer dan een panty). Ook shirts en t-shirts heeft ze wel wat meer, worden trouwens wel ook allemaal gedragen. En ze dragen hier veel bolero vestjes met dit weer voor over een t-shirt. Truien heeft ze trouwens maar 1 maar die heeft ze nooit aan want vindt ze veel te warm, dus het ligt er ook aan wat ze graag draagt. Nu heb ik nog een jongere dochter die alle goede items krijgt, dus daarom vind ik een aantal items meer niet erg, want ze worden daarna toch nog goed gebruikt.[/quote]
Nou ja het ook vanwege schone kleding zou iets meer wel handig zijn maar niet noodzakelijk

Vindt zij de broeken niet mooi staan? Als zij het niet lekker zit of mooi vindt is het pure geldverspilling om het te kopen want dan zal ze het toch nooit aantrekken. Misschien dan iets meer shirtjes met lange mouwen nu het wat kouder is?

[quote quote=10287538]Vindt zij de broeken niet mooi staan? Als zij het niet lekker zit of mooi vindt is het pure geldverspilling om het te kopen want dan zal ze het toch nooit aantrekken. Misschien dan iets meer shirtjes met lange mouwen nu het wat kouder is?[/quote]
exact. Shirtjes met lange mouwen draagt ze inderdaad wel lang 1 shirtje. Misschien handig om in ieder geval die er bij te halen.

Hoi, ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg weinig vind 
maar goed ik ben weer het andere uiterste en dat is ook niet goed maar een paar vesten en truien kan nooit kwaad en een paar broeken misschien 
ik vraag me dan af als je zo weinig hebt en het zo vaak moet wassen of het er niet erg armoedig uit gaat zien? Of kun je heel goed wassen? Of maakt dat je niks uit dat kan natuurlijk ook 

[quote quote=10287527] Haha, ik heb zelf wel meer. Hoe ziet jouw kledingkast eruit dan?[/quote] Diverse Jurkjes, Diverse rokjes, 3 paar kniekousen, 4 topjes, 4 leggings, 2 string bikini's, Strings en sokken. Oh en een erotische outfit voor op leuke avonden. 
Is wel vergelijkbaar met je dochter's kast ;) ben niet zo'n kleding mens

[quote quote=10287562]Hoi, ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg weinig vind maar goed ik ben weer het andere uiterste en dat is ook niet goed maar een paar vesten en truien kan nooit kwaad en een paar broeken misschien ik vraag me dan af als je zo weinig hebt en het zo vaak moet wassen of het er niet erg armoedig uit gaat zien? Of kun je heel goed wassen? Of maakt dat je niks uit dat kan natuurlijk ook[/quote] ja toch wel? Vesten en truien vind ik niet echt nodig, een shirt met lange mouwen is warm genoeg en broek staat gewoon zo slordig. En ik was het niet heel vaak dat is wel een van de redenen dat ik inderdaad misschien nieuw spul moet kopen.

Als truien vesten niet lekker zitten en broeken haar niet staan, dan zou ik er lekker een paar t-shirts met lange mouwen erbij kopen. Misschien een of twee leggings.

Terug
Bovenaan