Heeft mijn dochter wel genoeg kleding voor haar leeftijd?

[quote quote=10287893]Als truien vesten niet lekker zitten en broeken haar niet staan, dan zou ik er lekker een paar t-shirts met lange mouwen erbij kopen. Misschien een of twee leggings.[/quote]
t-shirts met lange mouwen zeggen meer mensen hier inderdaad. Zelf vind ik net wat meer daarvan geen overbodige luxe. Ze draagt 1 shirtje nu best wel lang.

@liz 
ik ben weer veels te veel van het kopen tis echt belachelijk ik let er nu ook wel echt op maar moet me er wel voor inhouden dus niet op kleding apps rond struinen enzo ? 
mijn dochter heeft zo veel kleding dat sommige dingen nog met een kaartje in de kast hangen schandalig 
maar ik heb al zeker een maand niks gekocht aan kleding voor der (alleen sale online voor de zomer ) 
dus ik vind wat jou dochter heeft best weinig maar wat ik zeg die van mij weer belachelijk veel 
ik hou ook heel erg van mode dus ik ben heel erg van de broekjes met een leuke trui of en mooi shirt met een vestje er overheen 
dus ik kan me moeilijk voor stellen hoe je t red met de kleding kast van je dochter 
maar ze zal gerust niks te kort komen 
maar indd misschien wat leuke shirtjes ze is ook op een leeftijd dat het misschien wel heel leuk is om samen te gaan winkelen en der eens lekker te verwennen 
mocht het in je budget liggen zou ik zeggen ga er lekker een middagje op uit en kijk eens wat zij mooi vind en waar ze zich mooi in voelt 

[quote quote=10288044]@liz ik ben weer veels te veel van het kopen tis echt belachelijk ik let er nu ook wel echt op maar moet me er wel voor inhouden dus niet op kleding apps rond struinen enzo ? mijn dochter heeft zo veel kleding dat sommige dingen nog met een kaartje in de kast hangen schandalig maar ik heb al zeker een maand niks gekocht aan kleding voor der (alleen sale online voor de zomer ) dus ik vind wat jou dochter heeft best weinig maar wat ik zeg die van mij weer belachelijk veel ik hou ook heel erg van mode dus ik ben heel erg van de broekjes met een leuke trui of en mooi shirt met een vestje er overheen dus ik kan me moeilijk voor stellen hoe je t red met de kleding kast van je dochter maar ze zal gerust niks te kort komen maar indd misschien wat leuke shirtjes ze is ook op een leeftijd dat het misschien wel heel leuk is om samen te gaan winkelen en der eens lekker te verwennen mocht het in je budget liggen zou ik zeggen ga er lekker een middagje op uit en kijk eens wat zij mooi vind en waar ze zich mooi in voelt[/quote]
Dat is zeker een goed idee! je bedoelt voor shirtjes met lange mouwen? En wat mis je precies in m'n dochters garderobe dat je hem zo klein vind?

Terug
Bovenaan