Heeft mijn dochter wel genoeg kleding voor haar leeftijd?

Als dit de wintergarderobe is, mis ik wel de truien en/of vesten. Eventueel maillots ipv panty’s. En een paar jeans? Of draagt je dochter niet graag broeken. Verder vind ik met de hoeveelheid niets mis hoor. Ze groeien er zo snel uit dus moet toch nog elk seizoen alles weer nieuw aanschaffen. Is ook zonde als de helft maar amper gedragen is.
 
Om het duurzaam en draagbaar te houden, hou ik ongeveer 8 setjes aan dit kan verschillen tussen broek, rok, jurk etc 
 
Tja....mijn dochter is ook 8 en eerlijk vind ik het wel heel erg weinig. Helemaal geen truien en broeken kan toch niet! Een uitpuilende kast is echt niet nodig maar ik vind dat broeken, jeans en truien wel bij de basis horen.
 
Te weinig is pas als ze inderdaad geen schone kleren meer heeft om aan te doen, maar onze dochter van 6 heeft wel wat meer kleding in de kast hangen.
Broeken/jeans inderdaad een paar en een aantal leggings (is met dit weer net wat warmer dan een panty). Ook shirts en t-shirts heeft ze wel wat meer, worden trouwens wel ook allemaal gedragen. En ze dragen hier veel bolero vestjes met dit weer voor over een t-shirt. Truien heeft ze trouwens maar 1 maar die heeft ze nooit aan want vindt ze veel te warm, dus het ligt er ook aan wat ze graag draagt.
Nu heb ik nog een jongere dochter die alle goede items krijgt, dus daarom vind ik een aantal items meer niet erg, want ze worden daarna toch nog goed gebruikt.
 
Ik zou zeggen, als je 7 tot 9 setjes hebt lijkt mij dat toch voldoende? Kasten vol kleding lijkt me zonde van het geld. Ze pakken toch meestal telkens dezelfde kleren uit de kast. (Mijn stiefdochter van 16 is zo, een kast vol kleding maar elke week hetzelfde dragen..)
Ik zou er zelf een paar vestjes en een trui bij doen. Kun je meer combinaties maken en is wel lekker in de winter.
 
[quote quote=10287304]Als dit de wintergarderobe is, mis ik wel de truien en/of vesten. Eventueel maillots ipv panty’s. En een paar jeans? Of draagt je dochter niet graag broeken. Verder vind ik met de hoeveelheid niets mis hoor. Ze groeien er zo snel uit dus moet toch nog elk seizoen alles weer nieuw aanschaffen. Is ook zonde als de helft maar amper gedragen is.[/quote]
Truien en vesten zitten haar niet lekker en broeken staan niet zo mooi.
En over dat groeien heb je zeker gelijk!
 
[quote quote=10287523]Lijkt me wel genoeg. Mijn kledingkast lijkt er zelfs wel redelijk op, haha.[/quote] Haha, ik heb zelf wel meer. Hoe ziet jouw kledingkast eruit dan?
 
Terug
Bovenaan