heej effe vraagjed aan moeders die fruithapjes geven

Hallo

Vraagje is dit je 1ste kindje ?
want ik zie dat je heel veel vraagjes plaats.


-Hoeveel baby's met 2 mnd wegen en hoe lang ze zijn.
-Met 2 mnd fruithap en bijvoeden
-Wie herken dit, gaat hij niet te snel met zijn ontwikkeling
-Vraagje , is hij niet te warm gekleed s'nachts
-testje
-Overschillende eettijden

Niet dat het zo erg is, maar ik zie je steeds met vragen op de zelfde dagen staan. en soms vind ik een vraag wel overbodig.(die zelf eigenlijk al voorspelbaar is en even goed zelf nadenken.  je moet gewoon naar je kindje kijken/op letten, je eigen gevoel doen . Elk kindje is anders de ene is nu even sneller met iets, de volgende keer een ander kindje.Je kind kan soms wel eens op andere tijden komen om te eten, dan doen wij toch ook!
Je reageert alleen op mensen die het net zoals jou doen, maar niet op andere reacties dat mensen het wel erg vroeg vinden dat je met 2 mnd bij gaat voeden met fruit.

Ik bedoel dit niet verkeerd, maar ik denk dat iedereen wel begrijp wat ik hiermee bedoel.

groetjes
mama van stiertje.
 
Sorry voor de typfouten, ik typ soms wat te snel en anders heb ik me zoontje op me arm terwijl ik typ en ja dit is me eerste kindje en ik doe alles alleen is geen papa inbeeld,ik bied me esxuses aan als jullie het niet konden lezen maar soms heb ik zoveel vragen die ik gewoon effe wil stellen    


gr desiree

en ik heb geen dyxlexie ofzoiets
 
Hoi Desiree,

Ik begrijp goed dat je veel vragen stelt, het is je eerste, de mijne ook!
Maar ik heb mijn man nog om mee te overleggen.
Jij staat er alleen voor, wat ik erg knap van je vind!
Je wereld staat al genoeg op zijn kop met een kleine..
En dat moet je het ook nog alleen doen.

Je vragen komen inderdaad wat overbodig over, maar nu begrijp ik het wel wat beter van je.
Nu je wat rustiger hebt getypt is het veeeeeeeeeel makkelijker te lezen.
En een forum is natuurlijk om met elkaar tips/adviezen te delen.

Nou ik bedoelde het niet kattig hoor, fijn dat je het zo sportief opvatte!
Hoe oud ben je eigenlijk?
En kom je uit de buurt van A'foort?
Heb zomaar het idee hoor..

Succes met je mannetje!

Nog even terug komen op fruithap, ik persoonlijk vind het erg vroeg!
Maar als jij je er goed bij voelt, dan is het oke.
Mijn dochter is over een week 5 maanden, en ben sinds kort begonnen met groente, niet met fruit omdat ze dat over het algemeen allemaal wel lusten!

Succes!
 

hey joep

ik ben 19 jaar en nee kom daar niet weg kom uit leeuwarden noorden van het land     ben geboren in groningen en ja ik hoor vaker complimentjes van dat ik het alleen doe dankje wel voor de comp

dus het is jouw eerste ook     jij kan altijd aan je man vragen wil je fles enzo effe doen maar ik niet

maar mijne slaapt nu van 12 tot 8 uur `s ochtends lekker door  


xxxx

 
quote: lwdgirl19 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-12-2005 13:17:45'));

mijn zoontjuh is 2 maanden en die een sinds een week fruithapjes en hij vind het heel erg lekker         hij groeit wel snel ahha       felicitias is hier geweest voor zon cadau pakket en die zij je kan het rustig beginnen met opbpouwen om de dag krijgt ei 3 hapjes en spuugt niks uit hij vind het harstikke lekker       hoe oud waren jullie kindjes     weet het is pas vanavf 4 maanden en rijstebloem krijgt die al sinds die 3 weken is       advies van me moeder             heb zelf nu zusje van 3,5     en die heeft precies die fruithapjes en rijstebloem gehad zij is nu al weer 17 kilo     dus ga op je instinct uit ne niet van het cb       nou doeidoei




Hoi hoi,


Nou geef je groot gelijk hoor,
wij hebben onze dochter (met likjes van alles) toen ze 6 weken was ook overal aan laten wennen.
Met een week of 5 kreeg ze vanille pap door haar flesje erbij omdat ze haar 'gewone' fles niet meer wou (en dat werkte prima)
En ja gewoon erop gelet hoe ze erop reageerde.... Nou het gaat goed.
Maar dan komt er bij mij wel bij dat bij ons in de familie de baby's de fles heel snel al niet meer wilde..... mijn nichtje at met 6 weken geen druppel meer uit de fles wilde ze absoluut niet meer... haar kinderarts heeft toen gezegt nou ze MOET natuurlijk eten en vroeger ging het ook niet zo dus mix alles maar met   de staafmixer en dan wordt ze ook wel groot!
Maar tegenwoordig krijgen ze zus en zo van eten nou geloof er nix van.... een paar jaar geleden was het eerste hapje van een baby nog liga met fruit gepurreerd en nou zou dat volgens het cb ook al niet meer mogen.
Ze maken je helemaal gek met hun adviezen, dus daarom doen wij ook gewoon wat ONS goed lijkt.

Liefs, Martin, Jennifer en Lisa 14 weken

P.s ( een scheutje roosvice werkt ook wel door de fles als ze m niet wil, moet wel afwisselen met smaken anders gaat dat ook weer vervelen)

 
Terug
Bovenaan