heejj

A

Anoniem

Guest
Heej,
Ik ben Denise en ik ben bijna 19 jaar.
Mijn vriend en ik heb al een lange tijd een relatie en hebben sinds een tijdje een huis gekocht.
We zijn nu al een jaar en 4 maanden bezig met zwanger worden.

Ik ben ongeveer 3 maandjes geleden naar de gynacoloog gegeaan.
Alles uitgelegt, en we zijn gaan kijken in mijn agenda hoe mijn cyclus verliep/verloopt.
Dit zag er niet goed uit omdat ik elke maand anderhalve week later ongesteld werd.
Daarop zijn ze een onderzoek gaan starten.
Ik moest elke drie dagen langskomen om een inwendige echo te laten doen, om zo te bepalen waneer in een eisprong had, zodat mijn vriend en ik konden gaan klussen.
Na 5 weken zijn we hier echter mee gestopt, omdat die inwendige echo`s mij veel pijn deden.
De laatste keer dat ik was geweest was 14 oktober.
Het enige wat ze me meegaf was dat ik terug moest naar mijn gewicht dat ik woog voordat ik aan de pil ging.
Dat was toen ik 14 was, ik ben nu bijna 19.
Sinds toen heb ik een keer een ongesteldheid overgeslagen, en steeds veel te laat, en heel heftig.

Afgelopen ongesteldheid was ik maar 3dagen overtijd
EN
Ik heb 2 januarie een positive OVULATIETEST gehad.
Wat echt geweldig is, omdat dat betekent dat ik een eisprong heb!
En dan moet je binnen 24tot36 uur seksen omdat je dan dus op z`n vruchtbaarst bent.
Dat hebben we dus ook gedaan

Het slechte nieuws daarvan is dat ik nu dus weer zoveel hoop heb dat het nu eindelijk eens raak moet zijn enzo.
Echt verschrikkelijk.
Aan een kant is het zo fijn om te dromen en fantaseren over een baby, rondjes te lopen in de aanstaande babykamer, te neuzen in de doos met mijn oude babykleertjes enzo.
Maar het geeft me weer zoveel hoop, wat goed voelt hoor, begrijp me niet verkeerd.
Maar ik ben zo bang om ongesteld te worden, en me dan weer zoooo fucked-up te voelen.

Dusja.
Ik ben nu bezig met de uitzetlijst..
die opzich nog best meevalt, omdat we al de duurste dingen hebben, zoals de babykamer, kinderwagen, maxi-cosi en box enzo.
Maar ja...

We willen het zo graag, het MOET nu gewoon een keer zo zijn!

Verder slaap ik nog steeds heel erg slecht, maar ja, ik wil gewoon geen pilletjes daarvoor.
Ik kan gewoon echt niet meer wachtten tot ik de zwangerschapstest kan gaan doen.
Ik merk geen kwaaltjes ofzo, alleen 3/4 keer echt heel erg misselijk, maar nog geen pijn gehad aan m`n borsten/tepels of whatever.
Vrijdag of zaterdag moet ik ongesteld worden, en als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik testen..
En de zaterdag daarop (de24ste) ben ik jarig, dus ik hoop op een leuk verjaardagskado
Ik kan dus écht niet wachtten!!!
Jullie horen het nog wel!

Ik wilde dit eigenlijk alleen maar even kwijt
Xxx Denise

Hey hallo,

Wat een verhaal,Ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt.
Ik heb 2 jaar moeten wachten voordat ik zwanger mocht zijn.
Maar wij   waren nog niet naar de huisarts geweest daarvoor,we hadden net besloten om dat een maand later te doen...toen bleek ik zwanger..

Ik hoop voor je dat je nu zwanger bent.
Heb je aldoor ovulatietesten gebruikt of was dit de eerste keer?
En mocht het nu niet raak zijn ga je het dan weer gebruiken?
Je hebt er nog al wat nodig als je niet weet wanneer   je eisprong hebt, dat begrijp ik uit je verhaal.

Ik wens je succes dit weekend en ik hoop dat de menstratie uitblijft of dat je maandag positief mag testen.

laat je het mij weten???

groetjes mij

Hey hey,

Wat een klote verhaal zeg... en dan zeker dat je zo jong bent al zoveel achter de rug.
Maar wat ik wou vragen is hoe komt het dat het die inwendige echo's zo pijn deden want zo grote camera is het niet (heb em ook gehad).
En wat zeiden ze dat je ermee ging stoppen?
Ik denk dat als je daar ook niet veder mee wilt gaan dat je toch wat ovulatietesten moet kopen ... en kijk dan eens op sensitest.nl ... want zoals al eerder gemeldt je hebt er dan waarschijnlijk een boel nodig.
Nu hoop ik natuurlijk voor je dat je ze niet nodig hebt en gewoon positief test.
Maar je bent er wel veel mee bezig zo te lezen en dat is natuurlijk ook niet helemaal goed.
Kijk dat je bezig bent met zwanger worden oke daar ben je mee bezig ik ook.
Maar je hebt je babykamer al terwijl je nog niet zwanger bent.
Wat ik dan als tip zou willen geven probeer daar niet te veel te zijn ... nu ik het zeg denk ik dat ik dat ook niet zou kunnen maar ik heb dan ook nog geen babykamer.
Waarom heb je dat eigenlijk al gedaan?

Probeer het een beetje van je af te zetten en kijk het rustig aan je bent nog jong.

Suc-6
Liefs babygirl.

P.S hou ons op de hoogte.

Heej,

@ ik1978:
Wat goed dat je toch nog zwanger was geworden!
Ik heb niet aldoor ovulatietesten gebruikt, omdat ze aldoor negatief waren en ik niet genoeg geld had om ze voor 30 dagen te gaan kopen.
Dit was inderdaad de eerste keer na een paar maanden, en die was gelijk positief.
Ik reageer hier gelijk zodra ik iets weet!
Xxx

@ BabyGirl1987:
Die inwendige echo`s deden bij mij zo`n zeer omdat ik me niet goed kon ontspannen.
Dat ik ermee wilde stoppen begreep de gyn wel, omdat het te pijnlijk was om de drie dagen.
We hebben geen vervolg afspraak meer gemaakt, omdat ik haar zij dat we nog een tijdje gingen aanmodderen, en ik eerst zou gaan afvallen(niet dat is gelukt, maar dat terzijde)
De ene keer ben ik er heel veel mee bezig, en een maandje later denk ik er nog nouwelijks aan.Die positieve ovutest heeft me gewoon weer even wakker gemaakt, en nu ben ik er weer helemaal into.
De babykamer hebben we gekocht toen ik een meevallertje had gehad op mijn werk, en ik die zo graag wilde hebben.
Hij zit nog in het plastic enzo hoor, en de babykamer staat nog vol met dozen van de verhuizing ;)
Het is niet zo dat we de babykamer al afhebben enzo.
Ik probeer het ook wel van me af te zetten, maar soms is dat zo lastig.
De andere babyspullen heb ik al, vanwege mijn werk als Gastouder.
Verder weet ik nu niet meer zo veel te vertellen.
Xx Denise

hey,

Als je toch nog ovulatietesten moet gebruiken(wat ik niet hoop) dan zal ik ze inderdaad bij sensitest gaan bestellen.(sensitest invullen bij google en dan komt er wel genoeg pagina's te voorschijn.) 6 stuks voor € 6,49 incl.btw

nou meid ik duim voor je!!!!

groetjes mij

Hoi Denise!

Nou, zo te lezen ben je idd erg mee bezig. Ik had ook nog geen babykamer voordat ik zwanger was. Maar als je gastouder bent kan ik me voorstellen dat je al wat spulletjes in huis hebt. Lijkt me wel moeilijk, als je zelf heel graag een kindje wilt en het lukt niet zo snel...en dan wel iedere dag kindjes van andere kinderen moeten verzorgen! Petje af! Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen.

Wat die test betreft. Je kunt al een zwangerschapstest doen op de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden. Dat heb ik ook altijd gedaan. (Ik ben niet zo geduldig, hahaha)

Ik zal voor je duimen!
Estelle

Hahaha, wat schrijf ik nou? kindjes van andere kinderen????
Ik bedoel natuurlijk van andere mensen!

Heej,
Hahaha kinderen van kinderen, jaja, okeej dat is iets nieuws :p

Bedankt voor de ovulatietesttip :p

Vandaag of morgen moet ik ongesteld worden..
Ik heb gisteren wat puistjes ontdekt op mijn gezicht :S
ook heb ik sinds vanmorge een beetje last van m`n borsten.
Maar dat zal wel komen omdat ik bijna ongesteld moet worden, of omdat ik zwanger ben..
Afwachten, afwachten, afwachten!
Xx Denise

Terug
Bovenaan