heejj

Hoi denise.

Alleen even een vraagje is het niet met je moeder dat zij er moeite mee heeft dat je nu al moeder wilt worden?
Want mijn moeder wel en sindsdien is het contact met haar ook minder en ik mag ook niks zeggen over baby's enzo.

En ik vind het heel knap dat je zo bezig bent met sporten enzo.
Ik zou het eigenlijk ook moeten doen maar kan me er nooit toezetten.

Vind je het misschien goed als ik je toevoeg op hyves heb je naam gezien bij dat forum over hyves.

Liefs babygirl

Heej,
ja dat is ook een van de redenen dat ze zit te `kloten`om het zo maar te zeggen.
Het is ook raar om te zeggen, maar mijn moeder is ook jaloers op me.
Omdat het zo goed met me gaat, ik heb een eigen huis, lieve vriend, we willen een kindje, en ze denkt dat we geld zat hebben (wat absoluut niet zo is, maar okeej).
Mijn moeder had altijd ruzie met mijn vader, is stiekem gestopt met de pil en me pa was pissed toen ze zwanger was. Ze heeft altijd in de bijstand geleefd.
En ik ben een spruit 19 en heb alles wat mijn hartje begeerd...
Nja in plaats van trots te zijn, is ze jaloers..
Lekker dan.

Nouwja, doe het sporten dan neit voor jezelf maar voor je baby.
Klinkt lomp, maar heb ik ook tegen mezelf gezegt: Wil je nou een baby of niet, want als je het niet wilt, moet je gewoon op je luie kont blijven zitten!
Toen heb ik direct een abbo gehaald.

Ja je mag me toevoegen.
Mijn link is: www.deniesjuh666.hyves.nl   geloof ik :p
Als je ook wilt msnen stuur ik je dalijk via hyves wel een berichtje, als je me hebt toegevoegd.
Groetjes Denise

Hoi hoi.

Ten eerste : we zitten al samen op dezelfde (kleine hyves)...net nieuw.

Ten tweede: ik denk niet dat je moeder jaloers is (ik ken haar niet natuurlijk maar kijk naar mijn moeder) wij zitten dan niet zo goed met onze situatie maar komt wel dus ten eerste vond ze het gewoon niet verstandig en ten tweede vond ze denk ik het idee om oma te worden moeilijk je hoort vaak van dat de kleintjes naar opa en oma gaan maar dat kan me moeder helemaal niet omdat ze zelf nog 2 kleine kinderen heeft me zusje is 7 en me broertje wordt 11 dus is gewoon een raar idee.

Dit was het heel even zal je wel even toevoegen op hyves.

Groetjes babygirl

Hoi Deniesjuuh!
Jemig, lijkt me heel heftig slecht contact te hebben met je moeder...
Maar ik denk ook dat het misschien meer te maken heeft met jouw/jullie toekomstplannen...mijn moeder merkte ook op dat ik rond m'n 20e intersse had in oudere vriendinnetjes die al kindjes hadden.Dan vroeg ze als ik een truitje o m'n middels had geknoopt en een lang shirtje erover heen droeg:"Wat is dat?"En wees op mijn buik, ik trui omhoog...enfin, uiteindelijk werd ik op mijn 22e moeder en het eerste jaar vond ze het nog best moeilijk dat ik weleens 'oma' tegen haar zei, nu vind zehet geweldig en weet niet beter.
Wat het ook kan zijn, is het puur door je stiefvader komt, als ik zo vrij mag zijn om me ermee te bemoeien..Als jj het gevoel hebt dat hij je niet mag, kan hij dat waarschijnlijk niet voor zich houden en misschien dus wel overbrengen op je moeder.En als zij daarin meegaat verklaart dat de nagatieve houding van haar op jou...Is een gepsrek met je moeder (zonder je stiefvader) een optie?En mocht ze weer zo'n korta smsje terugsturen...zou je toch best kunnen smsen dat het je opvalt dat ze zo kortaf tegen je doet...Je hoeft geen ruzie of discussie te creeeren, maar vragen naar de reden van haar houding, of  alleen dat het je opvalt,  moet toch normaal kunnen?
Ik ben heeeel close met mijn moeder, vind het ook jammer te lezen dat je opmerkt dat je moeder zo tegen je doet.
Als de reden is dat je moeder problemen heeft met jouw toekomstplannen kan jij tochaangeven dat het JOUW toekost is...En dat jij en je vriend er achter staan en zeker weten dat jullie dit willen...
Enfin, een hoop Dhr.Phil-gepiep weer van mij!!!
Hoop dat je er wat mee kan hi hi!
Groetjes Roos.

Heej Roos,
Bedankt voor je berichtje!
Mijn moeder is gewoon een `vreemd geval`.
Mijn moeder heeft borderline, en snapt emoties van anderen niet.
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.
Ze liegt veel, de ene keer zegt ze het ene, en daarna  iets totaaaal anders.

Lastige `ziekte` is het.
Daardoor kunnen we niet echt `in de diepte`praten.
Erg lastig allemaal.

Ze zal ook nooit toegeven dat ze me mist, ofzo.
Argumenteren kan ze niet.
Ze kan niet zeggen waarom ze iets wel of niet wilt, en  Ã¡ls ze dan met een argument komt slaat  dat meestal nergens op.

Maarja, hier is verder niks aan te doen.
Ik wil wel proberen met haar te praten, maar ze  begrijpt het allemaal toch niet.

Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden. Drie dagen te vroeg.
Maar uhm, ik ben niet zo teleur gesteld, omdat we deze maand niet echt geklust hebben omdat ik een beetje grieperig was, dus ik had ook geen zwangerschap verwacht.  
Net naar de huisarts geweest.
En die heeft me een bloedonderzoekspapier gegeven, dus nu moet ik volgende week een paar buisjes bloed laten prikken...Brrr

Verder heb ik niet zoveel meer te vertellen.
Xxx Denise

Hoi Denise,

Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wilde toch even zeggen dat   het zeker niet onmogelijk is om zwanger te raken met overgewicht.

Nou zou ik het uit de doeken doen en ik heb een overgewicht van bijna 50 kilo. Ik durf het bijna niet te zeggen. Zoals je weet heb ik al een zoontje, maar dat duurde maar liefs 13 maanden voordat ik zwanger van hem was.
Nou hebben we 6 maanden geklust en ben nu 5 dagen overtijd en dus een test gedaan en zwanger. Ik wilde je gewoon een hard onder de riem  steken dat het wel kan met overgewicht.

Ik hoop voor je dat je toch snel zwanger mag raken.

Groetjes

Terug
Bovenaan