heejj

Heej
Janne:
Nou,het moet niet hoor, met ochtendurine, maar vaak is het dan gecconcentreerder, en dat is wel beter, en dan zou je het eerder kunnen zien ;)
Ik hoop ook echt dat het morgen wel positief is, maar ik krijg langzamerhand zoiets van Hmmm misschien iets minder druk maken en dan komt die ongesteldheid wel...

@Johanna:
Ja het is nu over, het was allen gisteren van 4 tot 8 ongeveer, maar niet heel veel ofzo, het zat niet in mijn slipje, alleen op het papier als ik me afveegde zegmaar
Maar is het voor een innesteling niet veel te laat.
Mijn vriend en ik hebben in het weekeind nog wel vaak gesext, maar toen had ik eigenlijk al ongesteld moeten zijn, dus vruchtbaar kan ik dan niet geweest.

Ik heb op het moment een BMI van 31, echt vreeselijk... En denk maar niet dat gezond eten en niet meer snoepen werkt, want ik kom alleen maar aan, en dat heb ik ook aan de gyn verteld.
Ik snoep zelfden, en ik eet veel fruit en elke avond gewoon normale pot, niet pizza of friet ofzo.
En ik blijf maar aankomen en aankomen, en dan willen ze dat ik afvalen.
En dan zeg ik: ja mens, ik zie zelf ook wel dat ik te dik ben, denk je dat ik mezelf sexy vind ofzo, maar het lukt niet, wat ik ook doe!
Nja, toen wilde ze me een dieetiste verwijsbrief geven, en toen heb ik haar verteld dat ik het zelf nog even ga aanmodderen en wel zelf nog even wilde proberen.
Maar het heeft averechts gewerkt en ben nu in 2 maandjes tijd ongeveer 7 kilo aangekomen.
En ik heb serieus alles fruit gegeten als ik smiddags honger kreeg enzo..
Dus..
Volgens mijn moeder moet ik mijn schildklier na laten kijken..
Maar ik weet niet hoe dat gaat, en ik ben bang voor ziekenhuizen... dusss

Ik heb tegen mijn vriend gezegt dat als ik nu niet zwanger ben , dat ik gewoon niet meer ga eten
Alleen `s morgens , tussen de middag en `s avonds..

Ik laat het morgen wel weer horen van de test.
Ohh en nu krijg ik ineens echt ongesteldheid buikpijn

Xx Denise

Hoi Denise,
Ik ben ook niet echt de lichtste en hoefde niet per se af te vallem voordat ik die eisprongstimulerende medicijnen kreeg...Volgens mij verschilt dat per gyn of per ziekenhuis.
Raar van die kapotte test, ik geef als tip de zwangerschapstest van Clear Blue.
Heb negatieve ervaring met huismerktesten, die waren zoooo vaag, zo'n licht streepje, was wel zwanger maar je wilt toch graag 100 % duidelijkheid of je evt. zwanger bent...
Dus ik koop alleen nog maar Clear Blue, is wel een paar euro duurder maar je krijgt binnen 1 minuut (ik met 10 seconden) duidelijk een resultaat.
Verders kan je een zwangerschapsstest op elk moment van de dag doen.Een ovulatietest moet je per se 's morgens doen, maar een zwangerschapsstest kan tegenwoordig  elk moment van de dag.
Nou, veel succes met afvallen en misschien heb je nog wat aan deze tips/
Groetjes Roos.

Heej Roos,
ja dankjewel voor de tips

Ik ben net helaas ongesteld geworden ..
Nu gaat het nog wel, ben (nog) niet verdrietig, maar dat komt straks wel als mijn vriend thuiskomt van werk en ik hem moet vertellen.

Oh kut daar komen de tranen al...

Nouwja...nevermind, volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen.

X Denise

Hoi Denise,

Mijn BMI is nog wel veel hoger! Zeg maar niet hoeveel, want vindt het al erg genoeg. Ben ook echt een stress eter. Bij mij zitten de kilootjes er ook zo aan.

Wat kut voor je dat je toch ongesteld ben geworden. Had het zo voor je gehoopt. Vind dat je het nog positief  opschrijft als je bekijkt hoelang jullie al bezig zijn.

Toy toy

Groetjes Johanna

He Denies,
Jammer dat je niet zwanger bent...next month....
Je zou echt eens je schildklier moeten laten nakijken...
Ik kwam ook aan terwijl ik onwijs gezond at en 3 keer per week sportte...Naar ziekenhuis gegaan, naar internist, die liet me bloed prikken en that's it, hoef je niet bang voor te zijn joh.Ik had inderdaad een te traag werkende schildklier.Bijwerking:gewichtstoename.Kreeg ik medicijnen voor (Thyrax).Ze zeiden dat ik dat de rest van m'n leven moest slikken, maar toen ik 3 maanden later zwanger werd bleek dat heel erg helend te werken.Na m'n zwangerschap bleek mijn schildklier helemaal goed te lopen en mocht ik stoppen met de medicatie!!!
Dus, stap erover heen, laat je door je huisarts doorverwijzen naar een internist, bloed laten prikken en wachten op de uitslag.Dat is echt alles wat je moet doen.Die medicijnen zorgen ervoor dat je niet zoveel meer aankomt, want ze houden je schildklier op peil, snap je....
Succes, enne, denk er maar eens over na...
Kus Roos.

He meid,

Ik dacht laat ik maar weer 'ns even komen spieken bij je.. Heb je al een nieuwe test gedaan?

Ook ik had Clomid gehad van de gyn. ik ben ongeveer 10 kilo te zwaar en mijn vriend tja die zit ver boven het gemiddelde zeg maar.. Maar wij hoefden van ons gyn. niet af te vallen... Wel zijn we toen gestopt met roken maar door allerlei omstandigheden weer begonnen en nu sinds afgelopen weekend weer gestopt!!

Laat je het weten als je weer een test hebt gedaan?

Liefs.

Heej
@Miss Mamma:
Schildklieronderzoek ga ik over een tijdje toen..
Ik ben niet zo dol op medicijnen en ziekenhuizen ofzo...

@maike:
Thanks voor je berichtje!
Ik heb de 4de m`n eisprong dus we gaan vanaf vanavond klussen.
En vanaf morgen testen.
En we gaan écht,écht écht ons best doen, en als het nog neit gelukt is, ga ik weer naar de gyn, en dan zal ik ook over medicijnen (chlomid) e.d. vragen gaan stellen.
Ik heb het idee dat die mevrouw me jong vind, en daarom het smoesje verzind van afvallen,  ik weet wel dat ik te dik ben dat is neit gelogen , maar op die manier slaat ze 2 vliegen in  1 klap :p  
Dus ik ben benieuwd.

Maar even over de ovulatietest..
Een paar mensen van hier, zeggen dat het met de ochtendurine moet.
Maar in mijn bijsluiter staat:
Het is niet aangeraden de eerste ochtendurine te gebruiken want deze hebben een hoge concentratie en kunnen dus een vals positief resultaat opleveren. Verder kunt u de test op ieder anders gewenst moment van de dag uitvoeren. Voor een optimaal resultaat is het wenselijk de urine iedere dag op dezelfde tijd uit te voeren.

Dus nu snap ik het niet meer.
Wel of niet de ochtendurine

xxx Denise

Schopje..
Weet echt niemand dit??
En heeft iemand nog `sextips`om zwanger te worden??

Xxx Denise

Terug
Bovenaan