heel erg jong dan maar??

hoi hoi

ik wou ook even reageren ik vind het idd heel knap dat je het kindje gehouden heb(als dit per ongeluk is gegaan)en ik vind   het dus idd gewoon heel gemeen hoe sommige reageren ze vraagt niet of jullie het met haar eens zijn en of jullie het normaal vinden of wat dan ook ze vraagt dus gewoon of zei de enige is en of dat er tog nog andere zijn die zo jong zijn dus een beetje respect mag ook wel ponnyville

ze vraagt of er meer kinderen zo vroeg mama zijn geworden op dit forum, mag ik dan even zeggen dat ik hoop van niet? Ik vind het superknap dat ze het gehouden heeft daar gaat het helemaal niet om, ik vind alleen niet dat je het als "normaal" moet zien het blijft een uitzonderlijke (gelukkig) situatie als je op je 15e een kindje krijgt en als hier nog meer kids dit lezen die erover denken om bewust een kindje te nemen moet het niet als normaal bestempeld worden maar een verassing die goed is uitgevallen in haar situatie.

By the way; the name is ponyville (met 1 n) als we dan toch aan het miepen zijn.

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 18:40:20'));

ze vraagt of er meer kinderen zo vroeg mama zijn geworden op dit forum, mag ik dan even zeggen dat ik hoop van niet? Ik vind het superknap dat ze het gehouden heeft daar gaat het helemaal niet om, ik vind alleen niet dat je het als "normaal" moet zien het blijft een uitzonderlijke (gelukkig) situatie als je op je 15e een kindje krijgt en als hier nog meer kids dit lezen die erover denken om bewust een kindje te nemen moet het niet als normaal bestempeld worden maar een verassing die goed is uitgevallen in haar situatie.

By the way; the name is ponyville (met 1 n) als we dan toch aan het miepen zijn.

ze vraagt of er nog meer mensen zijn niet NOG MEER KINDEREN je weet niks van haar achtergrond en dan begin je over jou jeugd dat jij wel goed op de hoogte bent gehouden zeg maar door je ouders maar niet iedereen heeft perfecte ouders en een ongeluk kan altijd gebeuren al vind jij van niet sorry hoor PONYVILLE

Hallo allemaal,
Ik ben al begin dertig, maar wilde toch reageren. Ik ben heel teleurgesteld dat we in hokjes denken. Het lijkt alsof samantha  in de rechtbank zit omdat ze met 15 haar eerste kindje kreeg. Ik heb echter niemand horen vragen hoe en wat. We bedenken erbij dat het dan een ongelukje moet zijn geweest. Laten we haar in haar waarde houden. Ze vroeg ons niet naar onze mening, maar naar andere jonge moeders. En samantha, er zal wel vaker geoordeeld worden, maar ik kan me voorstellen dat je je gedachten en ervaringen wilt delen met een ander leeftijdsgenootje hierover. Het is zonder goedbedoelde adviezen al zwaar genoeg.
liefs,
          sterretje

idd sterretje dit vind ik nu ook ze vroeg idd gewoon netjes over er nog meer mensen zo vroeg mama waren geworden en ze vroeg er niet om om afgezeken te worden vandaar dat ik ook reageerde op ponyville

Jeemig wat kunnen sommige mensen F kinderachtig zijn zeg!
Idd Ponynogwat volgens mij was dat niet haar vraag of wel?
Je zegt je hoort er eigenlijks voor te zorgen dat zulke verassingen niet gebeuren..wie ben jij om dit te zeggen?? je weet nooit wat er vooraf is gebeurt, mijn  moeder is gewoon weg zwanger geraakt op haar 16e terwijl zij de pil slikte!
Volgens mij staat er ook in de bijsluiting 99,99% betrouwbaar! Het gebeurt misschien niet vaak, maar het gebeurt!
Ondanks dat is ze een kei van een moeder!!
Dus jij zegt dat als je 18 bent nog een kind bent??In jouw ogen maby, maar er zijn ook zat jonge vrouwen die hier wel op 18 jarige leeftijd aan toe zijn.
De gene die hier aan het miepen is begonnen, ben jij toch echt!
Reageer dat niet op zo'n topic!

Ik ben bijna 22 en zwanger van de eerste...mijn vriend en ik waren (en zijn nog steeds) dolgelukkig met deze heerlijke verrassing!!
Mijn vriend is 29 en hji heeft soieso de leeftijd ervoor en ikzelf vind ook dat ik ook er klaar voor ben..

Maar waarom ik eigenlijk reageer is ponyville!!!! niemand vroeg toch naar jouw mening?? dit is de zoveelste keer al dat ik dit van jou zie..vorige keer ook al over die borst of flesvoeding, net zag ik je alweer raar reageren op die topic van die vrouw die weer zwanger is en nu dit weer!!!!
Samantha vraagt wie er nog meer jong moeder zijn geworden niet wie haar wilt komen beoordelen!
En STEL de vader is er NIET meer om welke reden dan ook, wij ben jij dan om zoiets pijnlijks naar boven te halen door te zeggen ik hoop dat de vader er ook nog is.
Als hij er niet is en het doet haar pijn heb je haar fijn even met der neus op dat feit gedrukt!
Jij bent toch al bevallen?? jij hebt toch geen adviezen meer nodig op het zwanger ZIJN forum?? conclusie..jij komt hier dus echt alleen om anderen te beoordelen!
Dat je een mening hebt dat snap ik want idd, 15 jaar is nou eenmaal jong maar hou die lekker voor je en ga dat meisje niet lopen kwetsen hier! daar vroeg ze niet om!

angela

Terug
Bovenaan