hoi dames,
samantha ik ben ook heel erg jong bewust moeder geworden was net als jij ook 18, ik was wel getrouwd en ben nog steeds getrouwd ben nu zestien jaar verder, en ben nu moeder van drie bengels en een engel en ik vind dat niemand hierover een oordeel kan geven ik zou ook kunnen zeggen dat wij nederlandse vrouwen wel erg laat moeder worden eerst denken we aan het geld ,carriere maken en weet ik niet allemaal wat en als het dan even kan willenwe een kindje plannen alsof dat te plannen is een kindje is een wonder dat word je gegeven of niet en zo zou ik nog wel even door kunnen gaan met allerlei vooroordelen, een jonge dame van 18 is net zostaat om een kind op te voeden als een vrouw van 35 , ik geloof dat jullie hier over sommige topics heen lezen en zien dat sommige vrouwen van wat oudere leeftijd het niet trekken en moeite hebben met het huilgedrag of het feit dat ze ineens verantwoordelijk zijn en zichzelf voelen geclaimd door dit nieuwe mensje en of je nu 18 of 30 ben het is allemaal uitvogelen en gelukkig had je in ieder geval veel steun ikzelf ben nu volgende maand 35 en ben moeder van een trio 15, 10 en 5 maanden en als ik mn zoon naast me ziet lopen die al een kop groter is dan mij dan ben ik trots dat ik een jonge moeder ben, en ik denk dat iedereen trots moet zijn wat voor leeftijd je dan ook mag hebben, want volwassen zijn heeft niets met leeftijd te maken volgens mij het is je karakter wat je hebt meegemaakt en het speelt allemaal in je hoofd... je hebt veel meegeeaakt meid, ik zou zeggen wees trots dat je zo ver bent en als jij dalijk met je twee kindjes aan je hand loopt kin ophouden neus in de lucht en trek je van niemand iets aan ik vimnd het heel moedig dat je je verhaal hier vertelde ondanks dat je weet dat je afen toe van die vreemde opmerkingen kan verwachten, want die zal je wel vaker hebben gehad..ik ook hoor nou zou zeggen, veel sterkte met je zwangerschap verder.
groetjes Bianca