heel erg jong dan maar??

SAMANTHA JE BENT EEN KANJER!!!!!!

Zo dat is eruit. Ok je bent nog jong, maar wat maakt dat uit? Ben je gelukkig? Ben je gezond? Lieve vriend en een goed leven?

Nou laat iedereen dan maar lekker zeuren.

Ik was zelf 21 toen ik zwanger raakte. DWARS DOOR DE PIL HEEN!

Ik ben zelf ook zwaar mishandeld door mijn ex toen ik zwanger was en ook die #@($$(^%)##*% heeft mij in de buik getrapt etc.

Mijn ex liet me toen ook in de steek.

Bij mijn middelste dochter geen mishandeling, maar wel door de pil heen en die #($)%$)%#( liet me ook in de steek.

ik ben nu 2 jaar getrouwd en 1 juni jl is ons dochtertje van ons samen geboren!

Lieverd heel veel succes met je gezinnetje en je verdere leven.

Als je wil msn-en:

fam-de-lange@hotmail.com

xxxx Nienke

Wie is nou het zieligst, ponyville of samantha????
Het lijkt wel of het een wedstrijd is van wie het meest zielig is zeg. Sorry hoor, maar dit maakt het echt lachwekkend als jullie elkaar zo afmaken met een heel levensverhaal....

Hallo allemaal!

Ik lees zo af en toe steeds de reacties van samantha en ponyville en ik denk dat het kort samengevat zo moet zijn dat iedereen gewoon andere levenservaring heeft en dat moet gerespecteert worden. We kunnen wel oordelen over elkaar maar daar schieten we niks mee op. Want waarom zal je iemand niet gewon het beste gunnen en elkaar helpen daar waar nodig is. Dat lijkt mij. We zijn straks allemaal mama of we zijn het al en vind juist dat dat iets leuks is om over te praten. Zo dat moest er ff snel uit;).

groetjes!

joyce

inderdaad joyce, laten we elkaar gewoon respecteren.
een ieder reageert anders op een forum. ik zou zelf het niet gekunt hebben om op mijn 15e moeder te worden, die verantwoording kon ik niet aan.
maar ook niet op mijn 22 ste. ik heb dus echt respect voor vrouwen die dat wel kunnen. en het ligt denk ik ook echt aan de fase van je leven.

de een is met 18 klaar met school en gaat werken, huisje boompje beestje. de ander begint dan pas.

de een krijgt een kind zonder financiele basis en red het prima, de ander zorgt eerst voor een goede baan. iedereen maakt al dan niet andere keuzes. en iedereen is in nederland gelukkig vrij om zelf deze keuzes te maken.

maar een forum roept ook reacties op en we zien niet de persoon die het schrijft. we lezen enkel de woorden. dus die worden heel makkelijk uit een verband getrokken.
en anders interpreteerd dan bedoeld.

samantha, veel succes met de 2e zwangerschap. en ponyvile veel plezier met je kleine. jullie hebben beiden op jonge leeftijd al veel meegemaakt wat je eigenlijk iemand niet toewenst (mishandeling, ziek zijn ed)

geniet van het leven en vat wat jullie over en naar elkaar schrijven op in het licht dat het geschreven worden zijn! waarbij een ieder zich anders verwoord.

Ik sluit me helemaal aan bij griebelbaby. Ik vind het mooi gezegd!

Groetjes

Heyy meiden!
Ik ben ook 18 jaar en zwanger van mij 1ste kindje op mijn 17e was ik ook zwanger maar dat werd helaas een missed abortion!
Sorry ik heb de helft niet meer gelezen wat hier allemaal stond!
want ik kon niet meer wachten met reageren!!
PONYVIL of hoe je ook mag heten waar haal jij het gore lef vandaan om zo te gaan oordelen?
wie gedraagt zich hier als een kind wij zijn waarschijnlijk een stuk volwassener als jij als je zo oordeelt over mensen die je niet kent:S
je kan echt wel zeggen dat je het er niet mee eens bent maar om nou zo achtelijk te reageren:S sirieus je bent niet goed bij je hoofd en ik ben ook blij dat ik jou niet echt ken!
ik heb zoveeeel meegemaakt in mijn leven dat is wat iemand volwassen maakt je hebt vrouwen van 30 die een stuk minder levens ervaring hebben als mij of andere meiden zo jong! dat we jong zijn wil niet zeggen dat we geen liefde en een goed leven kunnen geven:S je bent ook behoorlijk DOM! als je dat denkt en eerlijk gezegt heb ik wel wat medelijden met je!!
dat je denkt dat alleen vrouwen boven een bepaalde leeftijd een kind kunnen opvoeden haha erg zielig dat je zoweinig mensen kennis hebt!!
of het kan ook zijn dat je jaloers bent dat we nog zo jong zijn en nu al zo'n wonder op de wereld kunnen zetten!! nja dat zal het wel zijn dan! ik heb iniedergeval ff me hart kunnen luchten en ohja voordat je vanavond niet kan slapen ik heb mijn vriend en ik heb alles ERG goed voor elkaar gelukkig maar ook al zou ik dat niet hebben ik ken namelijk genoeg mensen die dat niet hebben het gaat om liefde als je dat kan geven kom je al heeeel ver!! ( waar ik bij jou nogal aan twijfel!!!)
anyway verder wil ik iedereen nog een fijne zwangerschap toewensen!!
groetjess mdl (19w 5d zwanger:D )

beste MDL89,

had nou maar wel verder gelezen, dan was je tot de conclusie gekomen, dat er verder geen woorden meer aan vuil werden gemaakt, dat het over is en dat iedereen elkaar in zijn waarden laat voortaan. Nu laai jij het vuurtje weer op en dat is niet zo handig en SLIM van je. dus voortaan toch eerst lezen, dan denken , dan pas doen.
Je oordeel is trouwens ook niet eens terecht, en jij bent dus 1 van de vele meelopers in dut verhaal. Er is hier maar een iemand die tever is gegaan en dat is de schrijfster van dit topic.

gr. Bambi

Terug
Bovenaan