Ponyvile ik las dat je vaak in het ziekenhuis lag. Nu niet meer of is dat nog steeds
zo. Als ik 9 mnd van het jaar in t ziekenhuis lag, dan had ik niet voor een kind gekozen. Want dat wil ik me kind niet aan doen. Het is toch niet iets erfelijks hoop
ik, want dat zou ik mijn kind ook niet aan doen. Misschien wat stof tot nadenken.
Ik wacht op je reeele reactie!!
Als kind zijnde ben ik zoveel ziek geweest dat ik 9 maanden niet naar school toe kon, gelukkig gaat het nu stukken beter met de juiste medicatie e.d.
Het is niets erfelijks waar ik ziek door was anders had ik inderdaad geen kids durven krijgen, ik vond het nu al doodeng want het zou wel net zoals mij een vitamineafwijking kunnen hebben maar weet nu dat dat met medicijnen goed op te lossen is.
Zou iemand die ziek is trouwens geen kinderen mogen krijgen is dat alleen weggelegd voor gezonde mensen? Dat zou wat zijn, lekker eerlijk verdeeld.
Mijn vriend is trouwens hollands welvaren dus die is er ook nog
Ik heb nog wel elke dag pijn en ben altijd moe maar met een kindje moet je zoiezo door.
Mijn ouders hebben trouwens ook mij goed ingelicht toen ik 14 was en hadden me ook altijd gesupport no matter what, maar ik ben zo ingelicht dat als ik de pil gebruikte maar OOK een condoom moest gebruik AL had ik een vast vriendje (ben van mijn 14e tot 19e bij 1 iemand gebleven), de kans is dan wel ENORM klein he?
Tienermoeders zullen er inderdaad altijd blijven want helaas denken veel ouders te laat of niet aan een goede voorlichting (of word er gewoon simpelweg niet geluisterd door de kids dat kan ook)