heel licht streepje

A

Anoniem

Guest
hee dames

ik heb een vraag ik hebnet een test gedaan van da en normaal bij niet zwanger moet hij gewoon leeg blijven,maar nu zie ik een heel licht streepje wie heeft dit ook gehad>

groetjes

Hoi,
Een streep is een streep volgens mij?
Heb je wel na je NOD getest of te vroeg?
Gewoon over een paar dagen weer testen.
Spannend! Succes
Anita

Hoi Patricia

Gefeliciteerd !! ee streep is een streep hoor !
Bij mij verscheen er ook een heeel licht streepje.. Wanneer was je nod??
Als je over een paar dagen weer test is de streep vast donkerder !
Ik teste 2 dagen voor nod en zag geen streep. Na enkele uren later toen ik uit mn werk kwam zag ik heeel vaag iets. Twee dage er na weer een test gedaan en ja hoor en heeeel licht streepje.   4 dagen er na donkerder en na een week giga dik en donker

En een streepje komt er alleen maar wanneer er hcg in je lichaam zit.. en dat zit er alleen als je zwanger bent !
Gefeliciteerd !!

Liefs Maike Sanne

Hoi Patricia

Het kan zijn dat het streepje morgen iets donkerder is, maar hoelanger je wacht hoe meer hcg er in je lichaam zit..   Ik had twee dagen later al een iets donkerdere streep..

Maar echt.. een streep is een streep hoor !! Gefeli !!

Liefs Maike Sanne

ps; je naam komt me zo bekend voor, heb ik je niet eens op een of ander topic hiet getroffen ??

quote: MaikeSanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-10-2008 18:32:45'));

Hoi Patricia

Het kan zijn dat het streepje morgen iets donkerder is, maar hoelanger je wacht hoe meer hcg er in je lichaam zit..   Ik had twee dagen later al een iets donkerdere streep..

Maar echt.. een streep is een streep hoor !! Gefeli !!

Liefs Maike Sanne

ps; je naam komt me zo bekend voor, heb ik je niet eens op een of ander topic hiet getroffen ??

hee maike sanne

hm ben benieuwd haha nu wil ik het weten ook
ja ik ben ook een maart 08 mama?

liefs

Hoi hoii

Nee daarvan ken ik je niet. het is namelijk ons eerste kindje...
Mk forum misschien ??

Terug
Bovenaan