heel licht streepje

hm nou vanacht om 4uur een test gedaan van kruidvat merk en ja hoor negatief pff ik snap er niks meer van

He wat vervelend is dit he. Heb hetzelfde gehad, positief met sensitest en een dag erna met clear blue negatief. Helaas bleef het negatief pffff. Hoop voor jou dat het anders uit zal pakken....succes meis !

Liefs happy

Hoi,

Heb dezelfde ervaringen met de kruidvattest. Etostest was super positief en de kruidvat test gaf dag later negatief aan clearblue was weer een dag later ook positief (lekker ingewikkeld )   en het resultaat wordt over twee weken alweer 4 jaar oud.
Maar ik zie op de datest van jou ook een duidelijk streepje hoor en die komt
er echt niet als je niet zwanger bent toch ???
Hoop in ieder geval dat het dus aan de kruidvat test ligt net zoals toen bij mij.

Groetjes Monique

He Hallo,

Ook ik heb gister een DAtest gedaan ik zag duidelijk waar het streepje moest komen maar was echt maar heel licht nog lichter dan op de foto hieronder. Later was het streepje helemaal weg, blijft dit streepje anders wel staan of gaat die inderdaad weg?

Groetjes Biba

quote: moon81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2008 08:53:13'));

Hoi,

Heb dezelfde ervaringen met de kruidvattest. Etostest was super positief en de kruidvat test gaf dag later negatief aan clearblue was weer een dag later ook positief (lekker ingewikkeld )   en het resultaat wordt over twee weken alweer 4 jaar oud.
Maar ik zie op de datest van jou ook een duidelijk streepje hoor en die komt
er echt niet als je niet zwanger bent toch ???
Hoop in ieder geval dat het dus aan de kruidvat test ligt net zoals toen bij mij.

Groetjes Monique

hoi hoi
oke nou ik hoop dat ik dat geluk dan ook mag hebben ik snap er ff niks meer van haha...

@biba?

nee het streepje staat er nog steeds

hey patricia

nou gefeliciteerd hoor! een streep is een streep! en euh. ik had het een paar weken terug ook. eerst getest met sensitest en een super dun streepje! dag erna met een kruidvat test en negatief. ik heb een week gewacht en weer getest en hardstikke positief hoor! Je krijgt die streep echt niet als je geen hcg hormonen hebt dus je bent hardstikke zwanger!

Groetjes
Raya mama van Neo 01-09-2006 en Aeon 07-05-2008

Hoi hoii

Meis, je bent echt zwanger hoor !! Streep = streep !
De ene test is gevoeliger dan de ander
Ik zou gewoon nog een paar dagen wachten, dan is de streep vast veel duidelijker !

Geniet er van !

Liefs maike Sanne

Terug
Bovenaan