heel licht streepje

hoi meis.
ik zou over een paar dagen ook weer een test doen
desnoods van een ander merk.
ik had eerst een gevoelige test gedaan van matcare,die was negatief.
toen was ik een paar dagen over tijd een test gedaan van kruidvat ook negatief.
toen was ik een week over tijd en heb ik een test gedaan van de schlecker en die was positief,maar nog wel een licht streepje dus heb voor zekerheid ook test gedaan bij ha,en ook positief.
dus het ligt soms ook aan de test,maar ik zou gewoon over een paar dagen nog een x testen dan is de streep wel donkerder.
maar gefeliciteerd.

liefs.

hee dames

nou volgens mij is niet altijd een streep zwanger,want zoals jullie zienn staat er echt een streeep op de test,maar net met na het toilet gaan had ik met afvegen licht rosig bloed(dus niet gewoon echt rood zoals normaal) maar goed dit kan nog komen dus denk dat ik echt ongi ga worden grrr ik word mooi  voor de gek gehouden door die test

liefs mama van caithlyn

hoi hoi

nou ik ben toch ongi geworden..die testen kloppen dus ook voor geen meter want ik zie toch echt een streepje.
het zal wel goed zijn en we gaan op na de volgende ronde dan maar he,maar ik haal dus nooit meer die da testen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

tnx meiden voor jullie felicitaties enzo bewaar ik voor de volgende keer hahah

liefs mama van caithlyn

oja op de vorige,klopt ik was 2dagen overtijd

Hoi patricialut,

Ik wil je geen valse hoop geven ofzo, maar ik zou toch bij de ha nog even een test laten doen. Er zijn genoeg vrouwen die de eerste 3 maanden toch nog gewoon ongesteld worden... Dit zegt nog helemaal niets. Mijn tante was zwanger van een tweeling en gewoon zelfs 9 maanden lang gewoon ongie!!!

Neem het zekere voor het onzekere!!!

dikke Kus M

Hoi Patricia

Is het echt ongi?? Of licht rose bloed??
Het kan natuurlijk zijn dat je even zwanger was en het een heeele vroege mk is geworden.   Een streep staat er niet zo maar.. alleen als je hcg in je hebt !

Liefs Maike Sanne

Hoi Patricia,

Zelf denk ik dat de test van DA wel oke is, en dat er bij jou wel het een en ander in je lichaam gebeurd is, maar dat het zich niet goed heeft ingenesteld.
Ik heb dit zelf dit jaar een aantal keren achter elkaar gehad, eerst een positieve test, wel een vaag streepje nog, een dag later negatief en daarna een menstruatie.
Heel frustrerend.
En iedere keer neem ik me voor om niet zo vroeg meer te testen en eerst te wachten tot ik echt een aantal dagen overtijd ben.
Helaas is er dan toch altijd iets in mij dat sterker is, en dan haal ik alsnog een test.

Ik wil jou in ieder geval veel succes wensen, en ik hoop dat je binnenkort weer een positieve test in handen hebt, en dat die dan ook positief blijft!

Terug
Bovenaan