heel voorzichtig (april mama's?)

naam..........kind..........echo..........vk.........verwacht

shari...........1e..............26-8..........26-8.......13-04
mmdj..........1e..............8-9............15-9.......12-04
zebraatje....1e..............2-9............16-9.......15-04
loes.............3e.............???............28-8.......07-04
elin83.........1e..............7-9.............7-9.........12-04
moonp........3e.............15-9...........24-9.......07-04
motherof2..3e..............????............????........????
maantjeluna 1e............11-09.........11-09-------14-04
Mieka ........1e.............03-09..........?.............10-04

hoi hoi...

@mieka: ik lig ook vaak wakker hoor.. hebben jullie ook dat je elk klein dingetje voelt? k heb de hele dag het idee dat ik alles voel.. wat wel een goed teken is is dat mijn borsten steeds meer gevoelig worden.. neem ik aan tenminste..
k ga verfen vant weekend.. en t staat me nu al tegen.. mja moet gebeuren zo af en toe he?

@maantjeluna: volgens mij kan je net zo lang doorgaan met paardrijden als jij prettig vind.. dus als het niet goed meer voelt stoppen..

fijne avond!!

hallo allemaal!! Leuk dat iedereen er zo druk mee is ;-) logisch ook natuurlijk! Ook grappig om te lezen dat iedereen zich anders voelt. de 1 is misselijk, de ander kan niet of slecht slapen. Ik had vanmorgen echt last van een paar goeie krampen. Zal wel goed zijn denk ik?? Nog 2,5 week voor eerste echo!! Waarom kunnen we niet vooruit in de tijd?? Haha! Ben echt erg ongeduldig! En onzeker eigenlijk, hoop zoo voor ons allemaal dat alles in orde is :)
Straks komt schoonpapa, mijn mannetje moet alleen overwerken vanavond dus ben benieuwd of we t kunnen vertellen,

xxx

He Meiden
Het is idd erg leuk om te lezen hoe ieder de eerste weken v zwangerschap doormaken. ;-)
Ik ging gisteren naar bios enne ik was voor het eerst echt misselijk....volgens mij kwam het door de cola.
Was zo moeilijk want ik kon mijn vriendin dus niks vertellen alleen dat we begin sept naar gyn. gaan omdat het maar niet lukt. Best raar om erover te liegen maarja ze mogen nog even niks doorhebben.
Vooral omdat het een hele goeie vriendin is.

Hoe hebben jullie het je vrienden vertelt? Ik ben
begin sept jarig en de dag erna krijgen wij de eerste echo. Dat weekend vier ik mijn verjaardag....alleen zoeken wij een orginele manier om het aan de andere te vertellen! Hebben jullie nog ideeen?

Verder alles prima hier...voel mijn onderbuik met vlagen. Tepels gevoelig.

Vraag.... mijn eerste laatste ongi was 4 juli.
Dan ben ik nu toch 6/7 weken zwanger?
Ik kreeg van de week een mail over 5 weken zwanger. Ik weet het nu effe niet meer. Kunnen jullie mij effe helpen?

Oja ik ga van de week leesboek "help ik krijg tieten" halen. Schijnt een geweldig boek voor zwangere vrouwen/mannen te zijn. ;-)

Geniet van jullie weekend! Tot forums :)
Liefs
Mieka

@ Mieka: ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen.
Was op 6 juli voor het laatst ongi geworden.
Dus dan ben jij vandaag precies 6 weken!
Leuk he! hihihi ik kon dat precies uitrekenen op de site van mijn verloskundige.

naam..........kind..........echo..........vk.........verwacht

shari...........1e..............26-8..........26-8.......13-04
mmdj..........1e..............15-9............8-9.......12-04
zebraatje....1e..............2-9............16-9.......15-04
loes.............3e.............???............28-8.......07-04
elin83.........1e..............7-9.............7-9.........12-04
moonp........3e.............15-9...........24-9.......07-04
motherof2..3e..............???............???........????
maantjeluna 1e............11-09.........11-09-------14-04
Mieka 1e.............03-09..........?.............10-04

Ik had de ecgo datum en intake datum verkeerd om.
Gisteren hebben wij het toch maar aan andere vrienden verteld. 1 stelletje. Daar gaan we vanavond namelijk mee bbq-en samen met het stelletje dat het al weet. We dachten dat we misschien een rare situatie zouden gaan krijgen als de ene het wel weten en de anderen niet. Dus hebben we het maar verteld.
Wel leuk om te vertellen! Je krijgt zo veel enthousiasme van ze! Erg leuk.
Wordt vanavond wel gezellig denk ik.

Ik kan ook erg slecht slapen.
Kan gewoon mijn draai niet vinden, niets ligt lekker.
Maar ja het hoort erbij.
Vandaag zijn wij boven aan de klus, en deze keer echt klussen! hihihi
Mijn man is de kozijnen aan het onderhouden.
Dus is er heel stiekem al een klein beetje werk verricht in de toekomstige babykamer!
maar goed de rest van de slaapkamers ook, dus we hebben daar niet specifiek geklust! hihihihi
Maar het klinkt wel leuk.

Wij willen mijn ouders als verrassing een rompertje geven met de tekst:
Ik pas op opa en oma.
Kijken hoe ze reageren.
Maar dat doen we pas na de echo.
En dan vertellen we het ook aan de rest van de fam.

Fijn weekend allemaal!

Nou nog geen paar uur na mijn krabbel vanmorgen gaat het hier niet zo goed.......
Ik heb het gevoel van menstruatiepijn en bloeding erbij.
Ik heb direct de Vk gebeld. Deze zegt dat het niet meteen iets ergs hoeft te zijn. Ik moet het even afwachten. Als ik een maandverband vol heb, net zoals bij een echte menstruatie moet ik weer bellen.
Ik voel me echt klote en ben bang dat het mis zal gaan...
Mijn man vind dat ik positief moet blijven denken, en erop moet vertrouwen dat alles gewoon goed blijft gaan. Ik weet dat hij gelijk heeft en probeer het ook wel, maar heel goed gaat het eigenlijk niet.
Ik hoop maar dat ik geen krampen krijg, en ook geen bloedprop verlies, want dan is het gebeurd denk ik...

He meis
Kop op. Wie weet valt het mee.
Beetje bloed verliezen kan erbij horen. (zeggen ze)
Ik duim met je mee.
Laat je weten hoe je je voelt en hoe het met je gaat?
Liefs
Mieka

Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger van de 1e maar de tijd gaat zo langzaam heb ik dit alleen? Het slapen gaat nu iets beter, gelukkig. Ik ben 17 april 2010 uitgeteld en ga eind volgende week bellen naar VK.

hoi hoi..

@MMdj: laat je dr nie meteen onder krijgen! kan idd zijn dat het onschuldig is.. helaas zul je dat nog even af moeten wachten.. zet het door of ist alweer afgelopen inmiddels?

ik duim voor je!

liefs

Terug
Bovenaan