heel voorzichtig (april mama's?)

@ Mieka en Sjaar:
Het lijkt nu wat bruiner en minder te worden.
Ook is de "menstruatiepijn minder geworden!
Ik hoop maar dat het iets met de placenta-wand was, dat heb ik ook al gehoord en gelezen.
Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik nog steeds gezond zwanger ben! Hoewel het wel even schrikken was hoor! Ik hou jullie op de hoogte!

Hoe is het verder met jullie?

MMdJ, dat is schrikken!! Hopelijk is alles goed!!!

Mieka, je uitgerekende datum hangt wel af van je cyclus. Bijna alle banners waarmee je je uitgerekende datum kunt berekenen gaan uit van een cyclus van 28 dagen, dus het aantal dagen tussen de eerste dag van je menstruatie tot de eerste dag van je volgende menstruatie. Mijn cyclus is 31 dagen, dus mijn uitgerekende datum is 3 dagen later dan dat de banner zegt.

mmdj ik hoop dat allea goed is bij mijn eerste heb ik dit rond de 7 weken gehad maar dat was onschuldig ik hoop dat het bij jullie ook zo is.

even een vraagje heb je misschien pas gevreeen want tijdens mijn eesrte zwangerschap was dat elke keer zo omdat je baarmoedermond beter doorbloed is bij mijn 2e zwangerschap heb ik het een keer gehad en nu nog niet

sterkte

@ Loes: We hadden niet pas gevreën, het kwam spontaan.

@ Alle andere meiden:
Ik denk dat ik afscheid van deze topic moet nemen en weer terug ga naar het forum zwanger worden.
Want het is vannacht helemaal niet goed gegaan.
Ik heb heel erge menstruatiepijn gehad en ben veel meer gaan vloeien. Ik vloei nu nog steeds.
Ik voel me gewoon zwaar ongesteld! Dus ik weet bijna wel zeker dat de zwangerschap afgelopen is.
Straks belt de verloskundige me nog even om te vragen hoe het gaat. Ik zal haar dan vragen hoe nu verder. Want ik wil eigenlijk wel zeker weten of ik het vruchtje nu ben verloren of niet. En zo ja hoe we dan nu verder moeten, want ondanks dat ik er kapot van ben, wil ik natuurlijk toch graag zwanger worden/zijn.

Ik hou jullie straks nog even op de hoogte van mijn telefoongesprek met de verloskundige, voordat ik afscheid van jullie neem.

Ik wil jullie in ieder geval alvast een hele fijne, mooie en vooral gezonde zwangerschap toe wensen!

Liefs MMdJ

Terug
Bovenaan