Helaas geen brusje

ik vind het echt heel naar voor jullie, zeg.
goed van je dat je het al een beetje een plaatsje hebt kunnen geven.
je moet jezelf alleen niet voor de gek houden, he.
als je er over wilt praten moet je dat ook echt doen, is soms echt fijn en ik spreek uit ervaring.
ik wens jullie veel sterkte en het komt goed!
ik hoop ook voor je dat de natuur zijn werk snel doet.

liefs van miranda

Lieve Denise,

Wat een verdrietig nieuws.
Ook al had je een beetje het voorgevoel al, het blijft toch hard aankomen, hoe je het ook went of keert.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen.
En geniet van je mooie mannetjeYoell!

Liefs Kim

Ik had, en heb, het ook vrijwel meteen een plekje kunnen geven.. Echter merk ik, met bv met het lezen van jouw verdrietige berichtje, dat het nooit helemaal slijt. Nu is het voor mij ook nog niet zo heel lang geleden hoor..  
Dat je het een plek kan geven, er een positieve draai aan kan geven en met frisse moed verder gaat neemt niet weg dat het verdriet er even goed ingehakt heeft..

Je hebt nog wat dagen te gaan waarbij emoties gepaard gaan,.. Luister naar jezelf en doe lekker dat waar jij je goed bij voelt.. Rust goed uit.. Want nadat alles achter de rug is zal je merken dat het énorm veel energie heeft gekost...

Schouders eronder meid.. en vergeet ook niet de schouder(-s) waar je op kunt leunen,..

X Esmé

Hey Esme,

Thanx voor je reactie....

Momenteel heb ik heel veel schouders waar ik op kan steunen....de hele avond ben ik al aan het bellen.....en moet zeggen dat het wel op lucht dat ik mijn verhaal kan vertellen en erover kan praten....

Nu zie je op tv overal zwangere dames etc etc en die confrontatie vind ik wel erg moeilijk....vooral als ze dan ook nog zeggen bijv. dat het niet gewenst is....

En ook iemand in mijn omgeving die net zwanger is en dan overal nonchalant mee is zoals roken, toastje filet en brie.....en een wijntje....grrrr daar word ik wel boos om....

Het kost idd veel energie ben ook gewoon nog steeds errug moe enz. en krijg nu toch wat buikkrampjes...maar dat kan ook komen van de inwendige echo.....

Liefs Denise

Het is zeker confronterend en dat is ook helemaal niet gek!!
Voel je er ook vooral niet schuldig om..

Ik moet eerlijk toegeven;

Er zijn nu op mijn werk 8 zwangeren, een echte babyboom, en ook hier wordt de ene na de andere zwanger.. Ik vind het niet vervelend en ben oprecht blij voor iedereen. Maar ik merk wel dat ik het nu iets moelijker begin te vinden om niet ongeduldig  te raken. Vooral als ik hoor als het bij de meeste al meteen raak was..

Soms flits er wel eens door mij hoofd heen als ik al die kakelende zwangere kippen bij elkaar zie  op m'n werk;  "Ja,.. zo ver had ik nu ook kunnen zijn" of "Ik wil ook zo graag,..". Dan voel ik me een moment even een soort van  "alleen". Maar gelukkig zijn die momenten vooralsnog van erg korte duur en geniet en deel  ik gewoon mee in hun vreugde.

Mijn, en ook jullie, tijd komt wel weer..

Net wat je zegt; je beseft nu maar weer eens wat een wonder je boven in het ledikantje hebt liggen,.. Een die je alles kan doen laten vergeten.. een die je hart vervuld met liefde als er een klein barstje in is gekomen.. Een klein ventje dat ooit uit liefde is geboren en je  onvoorwaardelijke liefde zal geven, je leven lang... Knuffel Yoell maar lekker.. Hij voelt dondersgoed aan dat er iets speelt..
Ook hij zal er voor je zijn!

X Esmé

Meis,

Krijg spontaan weer tranen en een brok in mijn keel....je kunt alles zow goed verwoorden en uiten.....heerlijk om te lezen

En ja ondanks de moeilijke periode van onze Yoëll....zijn we heel trots op hem en heeft ie vandaag extra aandacht gekregen...

Hij heeft echt door dat er iets speelt.....want de hele week is ie al super druk en `s nachts tussen 3 en hafl 5 wakker.....en vanmiddag toen we terug waren deed ie niets anders dan aandacht vragen en gillen.....maar ik kon er echt niet boos om worden vandaag....dat jongetje heeft een hele grote plek in mijn hart......en hou voorwaardelijk van hem.....

Terug
Bovenaan