Helaas geen brusje

Hoi, wat erg voor jullie. Mijn miskramen zijn nu 8 jaar geleden, maar toch denk ik er nog vaak aan terug, terwijl ik nu 3 gezonde kids heb rondrennen. Het is zo aangrijpend, en heb er zelf heel veel verdriet van gehad.Ik hoop dat jullie samen de tijd nemen om dit te verwerken. Ik denk aan jullie Wendy

Oh wat naar om te lezen.
Heel veel sterkte meid..
liefs sandra en dikke kus van annique

Oh, wat vreselijk voor jullie zeg!!
Heel veel sterkte meid!!

Ik heb het zelf ook 2x meegemaakt, dat is nu 6 en 2,5 jaar geleden. Ik moest beide keren gecuretteerd worden, omdat het niet vanzelf loskwam.
Heb het wel goed verwerkt dacht ik, maar nu ik dit lees, komt het toch wel weer boven, ook al is het dus al zo lang geleden!

Ik denk aan jullie!!

Liefs Annemarie

He shit Denise, wat balen!
Vind het toch frappant dat je al een slecht voorgevoel had. Zo zie je maar weer hoe belangrijk je intuitie is.

Fijn dat je het al een plaatsje hebt kunnen geven.

Sterkte en veel liefs,

Tessie

Lieve Denise

Wat een rot bericht zeg. Je had al een voorgevoel zoals je al vertelde maar het komt natuurlijk hard aan. En nu zie je natuurlijk extra vaak zwangere vrouwen, baby's. Een vriendin van mij is het een paar weken ook overkomen. Ze was er ook helemaal verdrietig van. Maar ze dacht er ook nuchter over na dat het beter is dat het nu gebeurd en niet in een latere stadium. Net als jij erover denkt. Maar dat neemt het verdriet niet weg. Meid heel veel sterkte en fijn dat je nu extra kan genieten van je grote trots, daar vind je je troost in. Wij zijn er voor je! Net als voor alle andere mama's!!
Een hele dikke knuffel van ons!!!
Esther en Thomas

Wat een naar bericht, Denise!
Ondanks dat het vroeg in de zwangerschap is en je er al een slecht voorgevoel over had, is het toch een gemis!
Heel veel sterkte de komende tijd. En ik hoop voor je dat je lichaam zijn werk zelf doet. Anders heel veel sterkte ook voor dinsdag!
We denken aan je!

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Och wat ontzettend verdrietig! Tranen staan in mijn ogen. Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik je ontzettend veel sterkte toewenst!!!

Liets Hanneke

Terug
Bovenaan