helemaal in de stress wat doen?

me ouders kunnen niks geven die kunnen net zelf rond komen , me schoonma moet ik nog over leggen maar heeft al veel voor ons gedaan, dus ja ben niet zo van familie lenen of wat dan ook, ik ga zo wie zo werken als ik bevallen ben en wat kan doen

maja dat schiet nu niet op maar toch bedankt voor je tips
 
Hoi hoi!
Hier misschien een tip? Als je man in de ICT heeft gewerkt is het misschien handig zich bij een detacheerburo aan te melden. Mijn man en ik werken ook allebei via die weg. Genoeg projecten en misschien niet het dikke salaris wat je meteen verwacht bij een ICT baan, maar meer dan een uitkering! En voordeel is als je goed laat zien wat je kunt je makkelijk door kunt groeien en dus weer meer kan verdienen. Enkele van deze buro's zijn InWork, Peak-IT, Happy Customers, Call2, Hands on, Neomax.

Vervelend hoor deze situatie :( veel sterkte en hopelijk hebben jullie wat aan de tip :)
 
he smoontje hij heeft zat detacheerders bedrijf gesoliciteerd maar meeste zoeken leiding gevende en hij is meer techneut dus ja, maar hij pakt wat hij pakken kan thnx voor de tip
 
Wow heftig meis.! Maar ze zeggen na Regen komt zonneschijn.! Heb je zelf ook een uitkering ? Zo, nee heb je waarschijnlijk recht op Zwangerschaps uitkering (WAZO Uitkering) ..
En probeer als nog te genieten van je kleine in je buik ..
Sterkte.!

Liefs Meisje1990
 
he meisje nee heb geen uitkering krijg niks omdat me baas me heeft belazerd kom net 1 uur tekort om minimum uitkering te krijgen maar wazo? zal dat eens uit zoeken thnx
 
ja internet op geven, dat is gelijk ook de telefoon omdat we voip bellen dus via internet bellen, hij heeft eigenlijk internet nodig om werk te zoeken zeker in zijn branch en voor zijn eigenbedrijf waar die ook mee bezig is om op te zetten, dus ja

ik ben alles aan het uit zoeken

liefs
 
Terug
Bovenaan