helemaal in de stress wat doen?

he fem ja ik probeer eerst alles uit tezoeken , dus zo wie zo terug gave voor 2011 bij de belasting enzo en ff gesprek met me schoonma, peuterspeel zaal verlagen want we zaten in de hoogste klasse van betalingen en we kunnen als ik zo berekend hebben 50 euro permaand op kunnen besparen .

En ik kan bij maatschappelijk werk gesprek aan dus

Ik leg me er gewoon bij neer
liefs
 
tip: elke gemeente is anders maar er zijn dus veel dingen mogelijk waar ze je nooit over vertelelen

hier kun je nl 100 euro per jaar krijgen voor sport voor jou of je kind. kan een sportclub zijn of voor 100 euro zwembadkaartjes

je kan gratis de krant krijgen

je kan 4tickets per jaar voor bepaalde voorstellingen van het theater met megakorting krijgen. dus circus voor je kindje is niet 35 euro pp maar 7 euro

je kan gratis lid worden van de bieb

maar kinderen zijn altijd gratis lid van de bieb, dus zo doen wij het eigenlijk.

daarbij heb jje marktplaats, om wat reserve te creeren zou je alles wat je niet nodig hebt kunnen verkopen

ik weet niet wat voor werk je zoekt, maar gastouders zijn er altijd nodig, kun je voor je kindjes zorgen en paar andere kindjes.

ik zou trouwens niet en mobiel en vaste telefoon wegdoen, 1 kleine prepaid achter de hand is altijd goed, bijv je kind breekt zijn arm. dan ga je niet even nar een zeldzame telefooncel heen om de dokter te bellen

succes
 
Terug
Bovenaan