helemaal niet verwacht

@ Marije,

Ow dus zwanger kan je niet zijn idd. Maar er is toch nog een sprankje hoop he....gewoon doorgaan zowel voor de lol als voor een zwangerschap want niet iedereen wordt gewoon weer ongesteld na een miskraam, integendeel, sommigen zijn gewoon zonder ongi te worden direct weer zwanger daarna!

Misschien een extra drijfveer om door te klussen? haha.

Groetjessss en hou moed he.

Peet

Hoi Marije ,
Volgens mij heeft Petra   wel gelijk. Kijk maar naar Hennie op dit forum. Die is volgens mij helemaal niet ongi geweest en is nu zwanger.
Zo zie je maar. Het menselijk lichaam is soms moeilijk te begrijpen.
Houd moed.
Liefs, Yvette

je weet het idd maar nooit hoor... maar op basis van wat de gyn zag klussen wij op het moment lekker en alleen maar voor de lol.
Er was namelijk zichtbaar een eisprong geweest en geen zw.schap. Dus die kans dat er alsnog wat mee gebeurt lijkt me klein he hihi. Al blijft een lijf een mysterieus iets natuurlijk..... maar hij zag ook wat het begin van een bloeding zou zijn, maar wat nog wel een week of 2 zou kunnen gaan duren.... dus ik ga niet uit van een zw.schap voor ik dan daadwerkelijk een keer ongesteld ben geweest.

Ach mocht ik over 2 weken nog niet ongesteld worden.... de vervolgafspraak staat al gepland, want hij wou me 'graag' weer zien als de 'voorspelling' van binnen 2 week ongesteld worden niet klopte (hij gaf ook aan: ik heb grotere kans op juiste voorspelling als ik zeg dat het morgen regel.... het is helaas geen exacte wetenschap).

Weet ook van een vriendin dat je niet ongesteld hoeft te worden/ zijn geweest na een mk om een gezond kind op de wereld te zetten, maar nav de inwendige echo heb ik in dat opzicht weinig illusies.

groetjes,
Marije

@ gentell..
bedankt.. je hoort het gelukkig wel vaker, maar je snapt vast ook mijn twijfel of het niet oude hormonen zijn.. terwijl ik me verder ook wel zwanger voel... zelfbescherming denk ik.

@ marije (dacht ik goed onthouden te hebben, anders sorry!)
wat vervelend dat je nu zo lang op je ongi wacht en toch al een eisprong hebt gehad. als er over 2 weken niks verander tis.. krijg je dan medicijnen om het op te wekken?
ik duim voor je dat je niet al te lang meer hoef te wachten!

liefs Carina

wat een spanning alom... pff... ik mag bijna testen van mezelf. Ben ook wel een beetje bang op een teleurstelling moet ik eerlijk toegeven. :) Haha ik dacht altijd dat ik toch zeker niet een obsessie zou krijgen.... IK WIL ZWANGER ZIJN!!! :) maar verder gaat het goed.
Gewoon alle merken testen doen net zolang tot je het echt gelooft hoor!!! En dan nog weer wachten op een echo en dan... pff wel genieten hoor.

Marije: het gaat ervan komen dit voorjaar let maar op!

Liefs
D

@ dattig...test je dit weekend of na het weekend?
wat het vele testen van mij betreft.. het kan me niks schelen.. als ik er wat rustiger van word, waarom dan niet? toch? ik heb nog 2 matcare testen, 1 etos test en 2 digitale clear blue testen liggen... dus keuze genoeg... hahaha

ik duim voor je hoor.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
heb je trouwens al wel een nagatieve test na de miskraam gehad? of heb je sinds je miskraam niet meer getest?

Leuk zo'n vergelijkend warenonderzoek. Nee ik heb nooit meer getest. Ook niet bedacht dat ik dat zou willen. Daarom mag ik dit weekend van mezelf testen, ik ga namelijk maandagochtend naar de gyn. Stel dat de test positief is (het zou toch kunnen... :)) dan kan hij meteen kijken/vertellen of het nog oude hormonen zijn of dat er iets heeeeel kleins in me aan het groeien is.
Raar want aan de ene kant denk ik te voelen dat ik zwanger ben en aan de andere kant is het natuurlijk gewoon zo dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn.... Pfff
Zondag doe ik de test hoor! Ben nu al bang voor hoe ik zal reageren.

Hou jullie op de hoogte!

D

quote: carina1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2008 21:45:08'));

@ gentell..
bedankt.. je hoort het gelukkig wel vaker, maar je snapt vast ook mijn twijfel of het niet oude hormonen zijn.. terwijl ik me verder ook wel zwanger voel... zelfbescherming denk ik.

:) ik zelf geloofde het ook pas na een paar testen en een echo. en toen   viel eindelijk tog het kwartje.. JA ZWANGER!!!
ik mocht al komen met 8wkn.. omdat ik het niet kon geloven. dus ik weet niet of dat een optie voor je is?
en het is ook zelfbeschrming denk ik.. je bent natuurlijk nog niet helemaal over de miskraam heen of je hebt alweer een positive test in je handen! heel onwerkelijk...

sterkte er mee..

liefs gentell

Terug
Bovenaan