helemaal niet verwacht

Heee Carina,

Jemig meid, zou het? Wat een spannend gedoe en wat een leuk spannend gedoe vooral hahaha. Ik duim voor je dat het werkelijkheid is...ik dacht ook even dat ik weer zwanger was...maar eigenlijk voelde ik van binnen wel dat het niet zo was. Maar als ik het zo lees bij jou, voel jij dat het eigenlijk wel zo is he hihi. Ik hoop het voor je.

Ik ben helaas in het weekend ongesteld geworden, baal baal. We gaan weer een ronde verder. Ik ben heel nieuwsgierig of je test morgen positief uitvalt hoor.

Groetjes Petra

ik zit er emotioneel even helemaal doorheen.
ik snap er werkelijk niks meer van.

vandaag was de test nog vager dan de allereerste lijkt het wel. ik geloof er eigenlijk niet meer zo in.
niet dat ik een ongi voel opkomen hoor, maar ik denk dat het toch nog oude hormonen waren ofzo...

ik moet me er nu even toe zien te verzetten gewoon naar het schooltje te gaan.. moet een ochtend zien uit te zingen en dan hoop ik dat ik een beetje rust kan vinden vanmiddag.

ik had zo'n goede hoop, maar volgens mij is mijn lichaam een grapje met me aan het uithalen, eentje die ik niet kan waarderen.,
liefs Carina

ik zit er emotioneel even helemaal doorheen.
ik snap er werkelijk niks meer van.

vandaag was de test nog vager dan de allereerste lijkt het wel. ik geloof er eigenlijk niet meer zo in.
niet dat ik een ongi voel opkomen hoor, maar ik denk dat het toch nog oude hormonen waren ofzo...

ik moet me er nu even toe zien te verzetten gewoon naar het schooltje te gaan.. moet een ochtend zien uit te zingen en dan hoop ik dat ik een beetje rust kan vinden vanmiddag.

ik had zo'n goede hoop, maar volgens mij is mijn lichaam een grapje met me aan het uithalen, eentje die ik niet kan waarderen.,
liefs Carina

niets in me zegt dat ik ongesteld moet worden..
de tekenen zijn er wel degelijk dat ik zwanger ben...
een kriebel linksonder in mijn lies (had ik de andere keren ook)
een een weeeig gevoel (had ik de andere keren zeker ook!)

maar ik heb besloten morgen en digitale clear blue test te kopen.
wie weet is die duidelijker!

groetjes Carina

Oooh wat gaaf! Gefeliciteerd! Hoop dat je kan gaan genieten hoor!
Heb een tijd niets van me laten horen, even geen behoefte ofzo. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, misschien wel normaal na een curettage maar ik begin nu toch wel wat hoop te krijgen. En als ik dan dit lees... oh zou het?
Maandag naar de gyn, moest voor de controle, doe ik misschien even een testje in het weekend... Brrr...

Liefs
D

Terug
Bovenaan