helemaal niet verwacht

@Carina: gefeliciteerd!!!

@Dattig: wie weet idd zou gewoon een testje doen het weekend, weet je het zeker.... maar zelf ben ik 14 januari gecuretteerd en nu ruim 8 week later nog steeds niet ongesteld. Ben afgelopen maandag bij de gyn geweest om te kijken of er misschien een rare reden was voor de lange duur, maar alles ziet er gewoon goed uit en helaas pindakaas ben ik dus iemand bij wie het niet in 4 tot 6 weken weer op regel is, maar mag ik geduld oefenen (nu schijnt geduld een schone  zaak te zijn, maar ik heb het er wel mee gehad ).
Wanneer ben jij ook alweer gecuretteerd?

groetjes,
Marije

dank je wel!

mijn grote angst is nog wel dat ze straks bij de echo ineens zeggen dat er niks is.. ik alleen nog niet angesteld ben geworden...

maar ik test dit weekend gewoon weer en dat kijk ik of de streep dikker is...
ik heb nog 2 matcare testen, 1 etostest en 2 digitale clear blue testen.

de matcare gebruik ik altijd al, maar door alle onzekerheid van de afgelopen dagen ben ik vanmidda gnaar de etos gegeaan om die andere 2 merken. dus heb nog wat op voorrad hahaha!

maar daarentegen heb ik dat zwangere gevoel al bijna een week en dat zegt me eigenlijk wel genoeg nu... dat had ik namelijk 2 weken geleden nog niet.

carina wauw! alweer zwanger,wat snel zeg!!! super!! hoop idd dat het gezegde klopt maar daar gaan we maar vauit hoor! probeer er lekker van te genieten van het mooie nieuws!
ik hoop dat ik je snel achterna kom...

groetjes mier

nou mier dat dacht ik nou ook...
alweer???

de strepen waren nog steeds niet erg donker, maar de digitale test riep zwange naar me.
dus ik ga er maar vanuit dat het zo is.
dit weekend doe ik wel nog een test om eens te kijken of het een duidelijkere streep wordt....

nu een pokerface houden op het werk...pfffff

@Carina,

Wauwerdewauw, tis gewoon waar. Heerlijk voor je en nu maar genieten he.

@Marije,

Miss ben je wel zwanger? Omdat je maar niet ongesteld wordt he hahaha..zou wat zijn toch.

@ Dattig,

Ben heel benieuwd en zal voor je duimen dat het zo is hoor.

Groetjes en liefs allemaal

Petra

heej

carina ik zag dat je nog steeds niet helemaal gelooft dat je zwanger bent..
zal ik je een hart onder de riem steken?

ik heb 15dec mn miskraam gehad.. en ben nu 13 wkn zwnger en alles is perfect..
reken maar uit. geen ongesteldheid gehad meer na mn miskraam.
de groei van de baby is perfect alles..

dus vertrouw op je lichaam en ik zal voor je duimen dat het allemaal goed gaat lopen nu.

veel liefs gentell

@Petra, zwanger ben ik in elk geval niet...
Heb maandag dus inwendige echo gehad bij de gyn om te checken of het allemaal wel goed zat en er niet toch nog per ongeluk iets achtergebleven was ofzo.... nu had ik 2 week geleden ook al negatief getest (dus ip konden er geen resten meer zijn zei de gyn nog voor het kijken) maar zoals de gyn ook zei: na die test kan je ook zwanger geraakt zijn.

Maar het eerste wat hij zei: ik zie in elk geval geen zw.schap.... en daarna dat er ook geen weefsel/resten aanwezig waren.

Dus dat is behoorlijk uitgesloten, ik heb gewoon echt dikke vette pech dat ik niet binnen de standaardgroep val van binnen 4 tot 6 weken ook al wordt dat vaak als richtlijn gegeven.... (en stiekum baal ik daar enorm van.... want zolang ik niet ongesteld word.... kan ik ook niet verder om maar weer een poging te doen in het richting van zwanger worden.... ach doen we het voor de lol )

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan