helemaal niet verwacht

Hey Carina,

Wat geweldig meid! Van harte gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat dit keer wel alles geod en mogen jullie er lekker van genieten. Veel succes en plezier!!

groetjes,
Dionne

wauw gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

wat een super goed nieuws zeg, probeer lekker te genieten al weet ik heel goed dat dat heel moeilijk is.
strooi je nog even wat glitters voor ons, misschien helpt het haha.

xx natascha

Gefeliciteerd!!!!
Op naar een gezonde baby over een paar maand... lekker in een gespreid bedje in een nieuw huis... beter kon de start in een nieuw huis bijna niet lijkt me!

groetjes,
Marije

ik ben bang.. heel erg bang!

vanmiddag bij het afvegen een flinke klodder bloed!
eerst een telefoontje naar de gyn in veldhoven.. toen naar de gyn in Vlissinge, maar ik moest volgens hen eerst naar de ha.
die gebeld en ik mocht gelukkig gelijk even komen.

ik heb geen krampen, mijn buik voelt rustig... het kan een innesteling zijn, maar ik ben zo vreselijk bang!

een echo heeft nu weinig zin, want een hartje is nu toch niet te zien.. de afspraak voor 1 februari blijft staan... ik durf gewoon niet meer naar de wc! HELP!

Hee, corina,

jee wat een spanning zeg!! pfff kan me heel goed voorstellen dat je heel onzeker bent!

Laten we het beste ervan hopen en dat het inderdaad een innesteling is!

ik denk aan je en zal een kaarsje voor je branden!

succes en houd ons op de hoogte

Liefs Sylvia

Hoi corina,

Getsie wat een eng gedoe he, ik voel het gewoon helemaal zoals je het omschrijft. Ik durfde ook steeds niet meer naar de wc. Hoe ist het nu? Nog steeds bloed? Ik hoop van niet voor jou en dat je maar geen buikpijn er bij krijgt...ik ga duimen voor je dat het gewoon goed zit.

Toi toi toi

Liefs Petra

even een update

ik had net een bloedvrij wc bezoekje... dat stelde me wel iets gerust.

ik ben sinds vanavond behoorlijk misselijk, maar dat kan natuurlijk net zo geod van het drukmaken komen!

ik ga nu even bijkomen van een hectische middag...
dank je wel voor de lieve woorden!
jullie moeten eens weten hoeveel steun ik daar nu van heb!

dank je wel!
liefs Carina

Pff wat een spanning zeg. Nou het zit nu vast lekker ingenesteld! Het wordt heus een mooi jaar voor jou en ach voor ons allemaal hierro!

Hoop dat je snel kunt genieten!

X
D

Terug
Bovenaan