helemaal niet verwacht

hoi hoi

nog steeds een erg onzekere tijd...
de hele dag bruinige zooi, en na de grote boodschap wat meer... maar dat komt natuurlijk door het persen (lekker vies praatje)

ik geloof er zelf niet meer zo in.. ga zo met een kopje thee naar bed, want voel me alles behalve lekker, heb koppijn en een knoop in mijn maag.

morgen weer een update

Hoi Carina,

Wat een nare tegenslag. Ik kan me voorstellen dat je je continu zorgen maakt. Maar zolang het bruin is, is het oud bloed en dat betekent volgens mij niet meteen dat het mis is. Ik ken iemand die heel veel bruin bloedverlies had, maar waarvan het kindje gewoon leefde. Ik duim voor je meid, en leef met je mee. Sterkte!

Liefs dreamgirl

He, getver. Ik kan me wel voorstellen dat je in de zenuwen zit. Balen zeg dat je gewoon moet wachten tot 1 februari. Hopelijk blijft het gewoon hardstikke goed gaan.
Verwen je zelf maar met veel rust.

groetjes, keesje

Beste Carina,
Ik begrijp heel goed dat je nu enorm in spanning zit. Ik zit eigenlijk in de zelfde situatie als jij. Heb in september een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap. Ben nu weer zwanger (6 weken en 5 dagen) en had dinsdagavond ook een klodder helderrood bloed bij het afvegen en sindsdien wat bruine afscheiding. Gelukkig had ik een afspraak bij de gyn staan voor de dag erna en was er op de echo een vruchtje met hartactie zichtbaar. De gyn zei dat het nog alle kanten op kan. Volgende week weer een echo. Waar ik ook heel onzeker van wordt is dat ik nu ook al een paar dagen niet meer misselijk ben. Maar dit hoeft natuurlijk ook niets te betekenen.
Ik hoop dat jij volgende week gewoon een prachtig kloppend hart te zien krijgt. Probeer je niet te veel zorgen te maken (is makkelijker gezegd dan gedaan, lukt mij ook niet zo goed). En je mag hier altijd je zorgen en angsten uiten.
Heb jij het trouwens al aan mensen verteld dat je zwanger bent? Wij gaan het vandaag toch maar aan mijn ouders vertellen. Als het mis gaat is het wel fijn als ze al op de hoogte zijn (bij mijn miskraam wist nog niemand het)
Liefs,
Anouk

hoi hoi

gisteravond ongeveer 8 uur.. 2 druppels bloed na het plassen.
vanaf dat moment wist ik dat het niet goed was..
heb liggen huilen en vloeken.

vanmorgen 10:15 naar de wc gegaan op het werk en ja hoor... het was gedaan
een grote klodder bloed met een soort velletje erin.
ik heb de huisarts gebeld en die belde me nog binnen het uur terug,
duidelijk een miskraam.

mijn afspraak in veldhoven met de gyn is afgezegd.. in plaats daarvan ga ik in zeeland naar het ziekenhuis. daar gaan we een chromosomenonderzoek beginnen.
Want ik wil duidelijkheid!
ñormaal doen ze dat na 3 miskramen, maar in veldhoven wilden ze het al wel, dus heeft de huisarts dat advies opgevolgd.

ik ben verdrietig, maar vooral teleurgesteld. teleurgesteld in mijn lichaam, omdat he tnu weer niet is gelukt.
het bloedverlies valt me verder wel mee. na het plassen steeds wat kloddertjes. wel heb ik de hele dag een zeurende buikpijn. net iets erger dan menstruatiepijn.

ik weet nog niet of ik het onderzoek af wil wachten, of er gelijk weer voor wil gaan. ik weet niet of ik de moed heb om er nu weer aan te beginnen.
misschien denk ik daar volgende week (als het bloeden gestopt is) wel anders over, maar op dit moment.......

mijn collega's waren gelukkig erg lief en begripvol... ik werk en natuurlijk nog maar heel kort. ik heb de rest van de ochtend geen les gegeven, dat heeft mijn stagiare gedaan, maar de middag heb ik wel mijn klasje gedraaid. heerlijk die afleiding.

zodra ik meer weet over mijn afspraak bij de gyn enzo.. dan laat ik het zeker even weten. ik denk dit weekend even geen forum voor mij.

liefs Carina

Hee corina,

Meid wat erg voor je!!! helemaal onverwacht toch weer in blijde verwachting en nu na een periode onzekerheid dit!!!

ik wens je heel veel sterkte, doehet rustig aan en probeer dit samen rustig te verwerken.

als je het onderzoek gaat doen, wens ik je veel sterkte, heb geen idee wat ze precies gaan doen, maar hoop toch dat er iets goeds uitkomt.

hou ons op de hoogte en nogmaals sterkte

Liefs Sylvia

Hoi Corina,

Wat een grote teleurstelling! Ik vind het heel erg voor je.
Dat onderzoek? Ons is het min of meer op gedrongen toen ik in december mijn tweede miskraam kreeg. En diep in mijn hart wil ik het helemaal niet. Mijn man heeft zoiets van: nou dan weten we het. Maar wat schieten we er mee op? Ik wil echt nog een derde. En als we straks weten dat we een grote kans hebben op een miskraam omdat we een afwijking bij ons dragen, ja, wat dan. Ik wil toch die derde, dus afwijkingen/miskraam of niet, ik wil er het nog wel blijven proberen. Die uitslag zou het alleen maar zwaarder maken. Gelukkig duurt de uitslag 12 weken, dus hoop ik gewoon voor die tijd weer zwanger te zijn.
Mijn eigenl gyn. geloofde niet zo in het onderzoek. Ze zei ook, er komt vrijwel nooit wat uit en als er een slechte uitkomst is, doen ouders vaak niets met die uitslag. Ze willen graag een kind en laten zich daar niet van weerhouden door de uitslag. En het is niet uitzonderlijk dat je meerdere miskramen krijgt.
Aan dat laatste heeft geen van ons een boodschap, maar het houdt mij ook wel overeind. Het kan nog denk ik dan maar steeds.

groetjes, keesje

Terug
Bovenaan