helemaal niet verwacht

Hoi Corina,

Meid wat vreselijk voor je. Eindelijk weer zwanger en dan dit.. Ik heb je meerdere malen zien reageren op anderen en had het je zo gegund..
Ik weet niet precies wat ze gaan onderzoeken maar ik wens heel veel succes en sterkte de komende tijd...

Liefs Jessica
moeder van Bo (mei 2005)
nov 2006 bbz
nov 2007 missed abortion

hoi meiden

bedankt voor de lieve reacties.
het onderzoek is een chromosomen onderzoek. dan vergelijken ze genetisch materiaal.
een kwestie van bloedprikken heb ik begrepen.

mijn vriend en ik zijn niet echt bang dat er iets uitkomt, maar om deze komende tijd van weer zwanger proberen te worden wat draaglijker te maken, willen we graag zwart op wit dat er niks mis is met ons.
dat geeft ons hopelijk de moed er weer gewoon voor te gaan.

hoi carina,

wat een ongeloofelijk rot nieuws zeg.
Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt, ik heb in augustus een missed abortion gehad, zag op de 10 weken echo dat het vruchtje gestopt was met 8 weken, toen ben ik gecureteerd, sind dien was mijn cyclus helemaal in de war, maar raakte ik in december weer zwanger, maar ook dit eindigde met 6 weken. Wij hebben ook het chromosomen onderzoek gehad, maar we gaan hier niet op wachten omdat het volgens de gyn maar heeel weinig kans is dat daar iets uitkomt.
Nu ik dit heb meegemaakt hoor ik om me heen van steeds meer mensen dat ze 2 miskramen hebben gehad, zonder dat er iets met ze aan de hand was, en hebben daarna nog gezonde baby's gekregen, dit geeft mij wel weer hoop.
Ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt.
Ik wens je heel veel sterkte met verwerken, en hou me een beetje op de hoogte goed.

xx natascha

jeetje natascha.. het is net of ik mijn verhaal lees.. alleen was ik de eerste keer al verder en hadden we een kloppend hartje al gehoord.
maar verder lijkt het wel of we precies hetzelfde meemaken...

laten we afspreken dat we binnen nu en 3 maanden gewoon weer goed nieuws hebben... en dan natuurlijk dat het ook goed blijft gaan...!
ik hoop zo op een 2008 kindje

groetjes

carina vind het heel erg voor je!
ik heb zelf vrijdag een miskraam gehad,en zag afgelopen maandag geen kloppend hartje meer,5 dagen ervoor nog wel maar door blijvend bloedverlies een 2e echo.
mijn moeder heeft voor mij en mijn zussen 3 miskramen gehad en daarna 3 gezonde dochters gekregen! ik hoop dat het je toch wat hoop geef!

xxx mier

hoi mier...

wat vreselijk... hoever was je?
ik vond het zo erg de eerste keer.. we hadden ook al een hartje gehoord en gezien, en dan inens is het er niet meer. ik heb het daar erg moeiljk mee gehad.

deze keer was ik nog maar 5 weken en een paar dagen, dat valt me tot nu toe nog iets minder zwaar. niet dat ik het leuk vind, maar het is makkelijker te beredeneren. het was gewoon in beginsel niet goed.

ik ben nu erg benieuwd of mijn cyclus weer gewoon op gang komt, of dat het nu wat langer duurt... vorige keer kwam het vrijwel gelijk weer normaal op gang.
dus stiekum verwacht ik dat nu weer.

liefs Carina

Terug
Bovenaan