Help 5 dagen overtijd negatieve test

<p>Heey iedereen, </p><p>ik ben nieuw hier en moet alles nog een beetje uitvogelen haha. </p><p>Ben nu 5 dagen overtijd maar de zwangerschap testen zeggen dat ik niet zwanger ben. Maar het gekke is dat ik wel gevoelige borsten heb, ben normaal nooit te laat ongesteld. Snap er dus helemaal niks van. </p><p>Heeft iemand dit ook wel is gehad en toch zwanger bleek te zijn na langer wachten en weer testen? </p><p>Liefs Shirley </p>
 
Shirley,
Dat klinkt bekend ik ben toevallig ook 5 dagen over tijd.
Maar had ook geen symptonen tot 2 dagen gelede.
Wat ik zelf begrijp "kan" dit een late innesteling zijn, je bent uiteraard bij eisprong het meest vruchtbaar maar dat betekend niet dat je daarnaa helemaal niet meer vruchtbaar bent.
Ik had gister een test gedaan en die kwam negatief, maar als het een late innesteling is dan kan het uiteraard ook pas over 1 week zichtbaar zijn. Ik zelf wacht nog een week af, als ik mijn menstruatie dan nog niet heb gedaan dan weet ik het eigenlijk wel zeker.
Ik zal voor ons beide duimen :)
 
Groetjes
Denise
 
Hey Denise, 
Laten we daar maar op hopen haha. Ik had mezelf ook voorgenomen om nu tot vrijdag te wachen, maar kan eigenlijk niet wachten. Doe het liefst 3 testen op een dag haha. Ik had op de dag dat ik ongi moest worden wel echt die krampen en hetzelfde gevoel maar er kwam niks. Dag erna was het ook over. Heb jij dat ook gehad? Zal ook duimen voor ons beide. 
 
Groetjes Shirley 
 
Hoi dames,
ik ben hier ook nieuwe! Ik wil graag zwanger worden en ben midden in mijn strip gestopt, ik heb dus gewoon wel seks gehad (onbeschermd dus)met mijn man . 4 dagen later (vandaag) dus heb ik een beetje bloed wat kan dat betekenen ? Ik slik de pik nu 4 maanden en het is ook mijn eerste keer met de pil.
ik wil super graag en snel zwanger worden iemand die mij wat meer kan vertellen ?
 
Shirley,
Ik heb inderdaad krampen gehad maar dat kan dus ook met de innesteling te maken hebben, en ik snap dat je niet kan wachten met testen daar heb ik ook last van! Is en blijft moeilijk. Ik heb zelf helaas al 2 miskramen gehad, maar ze zeggen 3e keer is scheepsrecht. Ik ben echt superbenieuwd, ook voor jou :D
Hou me op de hoogte!
---
Als je de pil hebt geslikt en pas gestopt ben zal het nog niet super snel gaan, je lichaam moet zich gaan herstellen als je net gestopt ben met de pil. Dat is voor mij al 4/5 jaar gelede dat ik gestopt ben en ben toen 2 maanden niet ongesteld geweest omdat je lichaam helemaal van slag is. Voor sommige gaat het sneller, en de voor de ander nog langzamer. Wel veel succes uiteraard!
 
Groetjes Denise 
 
Hoi allen.
Ook ik ben redelijk nieuw hier. We zijn bezig in de 5de ronde...
Wat spannend he? Soms weet je gewoon niet wat je voelt. Is het ongesteld of is het zwangerschap...
Ik ben nu 3 dagen overtijd en net getest; negatief. Maarrr ik ben op vakantie waar een behoorlijk tijdsverschil is. Op internet las ik dat dit de oorzaak kan zijn van uitblijven menstruatie. (Balen).
Iemand hier ervaring mee en wanneer zal ik weer eens testen? Kan toch niet dat ik totaal niet ongesteld wordt?
Zaterdag weer terug naar NL.. hoe mooi zou dat zijn met zo'n klein wondertje in de buik..
 
Groetjes 
 
Heel spannend ja :)
Ik ben zelf maar maximaal 2 dagen over tijd geweest hiervoor en werd daarna gewoon ongesteld. Kan ook met stress te maken hebben, wist niet dat het ook met tijd verschil kon zijn :)
Ik zal voor je duimen! Maar heb geen idee wanneer je dan moet testen, zou het ook eerst 1 weekje af wachten in totaal en dan eens een testje doen. Succes!
 
Terug
Bovenaan