Help 5 dagen overtijd negatieve test

@StephW

Om de 2 dagen kan teveel zijn voor sommige mensen :p
Inderdaad apart dat je lichaam opeens heel anders werkt zomaar?
Ik zelf heb 2 miskramen gehad en ben bijna 1 jaar verder dus er niet mee bezig zijn gaat vaak lastig :(

@Vogeltjee
Heb dit ook wel eens gehad maar als ik het zo lees dan zou je meteen positief moeten testen op de dag dat je eigenlijk zou moeten menstrueren. Hoe graag je liever ook positief test (heb ik ook vaak gehad). Moet je er eigenlijk maar vanuit gaan dan het niet zo is. Succes :)
 
Hi allemaal,
Hier ook het zelfde, ook nieuw hier en ook overtijd met negatieve testen.
Ik heb 2 mk gehad, gelukkig allerlei testen laten doen. Van alles uitgekomen wat de mks kan verklaren. Maar nu voor het eerst weer over tijd (Pas NOD+1) maar voel me wel vergelijkbaar met de eerste twee keer zwanger (of praat ik dit mijzelf aan?!). Ik word wel gek van de onzekerheid. Ik heb 2 vroege testen gedaan, negatief. Heb gister normale test gedaan, negatief en vanochtend weer een vroege (denk die is gevoeliger, ook negatief) voel me helemaal niet als ik ongesteld ga worden. Wel misselijk maar verder vrolijk en opgewekt (iets wat normaal niet is als ik ongesteld wordt.. Dan ben ik meer boos) en maak me geen zorgen of ik zwanger ben. Lijkt als ik voel dat die testen het mis hebben en ik niet.. Zal straks wel blijken dat het andersom is... 
 
Maar goed, moet zeggen heel fijn is om te lezen dat er meer vrouwen mee worstelen en ik wens iedereen veel succes!!
 
 
Klinkt bekened is precies wat ik ook heb gehad.
Hoe graag ik ook hoopte dat het waar was, zowel voor andere als voor mijzelf ben ik bang dat als de test negatief is het gewoon echt niet zo is. Ik denk dat je lichaam je goed voor de gek kan houden aangezien ik ook symptonen had van zwanger zijn maar het toch echt niet was.
Succes
 
Terug
Bovenaan