Help 5 dagen overtijd negatieve test

@Arnatuile... ik wist het ook niet. Las het op internet.. ik wacht het nog wel even weer af...
Ik duim! Ook voor jou. Wanneer ga je testen?
 
Ook ik heb dit meegemaakt, maar je lichaam zit raar in elkaar.. Laat je vooral niet gek maken en wacht eventueel nog even met testen..
Vorige keer was ik drie weken over tijd met diverse kwaaltjes.. Drie testen en een bloedtest verder en alles negatief! 
Nu is het uiteindelijk wel raak! Dus ook bij jullie komt het vanzelf ?
 
@DebbiieK
3 weken overtijd? Dat is wel erg lang, dat lijkt me niet gezond?
Heb je na laten kijken wat er aan de hand was?
Ik lees dat dat heel erg weinig voorkomt dat je niet zwanger bent als je 3 weken overtijd bent. Gynogoloog vertelde me dat de test negatief kan zijn omdat je niet genoeg hormoon aan maakt, daar is iedereen anders in :) Ook kon het met leeftijd te maken hebben wat ik begreep na je 30e kan je nog wel eens cyclessen overslaan, rond die leeftijd kan het ook langer duren om zwanger te raken.
 
Misschien ook leuk te we weten dat er zelfs mensen zijn die na 10 weken zwangerschap pas positief testen en daarvoor nog negatief ;) Je lichaam kan vreemd werken :)
 
Hier hetzelfde probleem. Vandaag 7 dagen over tijd zeg maar. Soms zere borsten, opgeblazen gevoel. Mja hè je kan het jezelf ook aan praten Haha en misschien blijft de ongesteld ook wel weg door de stress. Ik heb ook gehoord dat het verschild per vrouw hoeveel hormonen je aan maakt, dus wij wachten het af. Wou rustig zeggen maar dat is moeilijk. Nu 2 keer getest, 2 keer negatief. Nu wachten we tot het weekend en testen weer. Moeilijk dat wachten.
Succes allemaal, houden jullie mij op de hoogte ?!
 
Terug
Bovenaan