Help 5 dagen overtijd negatieve test

Hier hetzelfde probleem. Vandaag 7 dagen over tijd zeg maar. Soms zere borsten, opgeblazen gevoel. Mja hè je kan het jezelf ook aan praten Haha en misschien blijft de ongesteld ook wel weg door de stress. Ik heb ook gehoord dat het verschild per vrouw hoeveel hormonen je aan maakt, dus wij wachten het af. Wou rustig zeggen maar dat is moeilijk. Nu 2 keer getest, 2 keer negatief. Nu wachten we tot het weekend en testen weer. Moeilijk dat wachten.
Succes allemaal, houden jullie mij op de hoogte ?!
 
Hi ladies,
 
Hoe zit het met jullie cyclus? Ik heb eerder ook 2 miskramen gehad. Voor MK had ik een vrij regelmatige cyclus van 30 dagen en na mijn MK heb ik een onregelmatige cyclus 24-26-27-34
Weet nu niet welke ik moet aanhouden om mijn NOD te bepalen?
 
Hoi allemaal,
Ik had afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden, tot heden nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb al verschillende testen gedaan allemaal negatief. Ik voel me echt zwanger, vollere borsten, kleine verharding onderaan mijn buik, het trekt vanuit mijn linker lies naar mij  been, veel plassen en meer vaginale afscheiding. Morgen een afspraak bij de dokter, wil nu toch echt wel meer zekerheid. Je maakt je zelf zo gek met de raarste dingen, nog even afwachten nu.
Gr Wendy
 
Vandaag een test gedaan.. 1 dag overtijd en negatief helaas.
thuis had ik nog ovu testen liggen en hoorde dat deze ook positief uitslaan als je zwanger bent.. deze is namelijk extra gevoelig, ik dacht ik doe het gewoon. Deze is wel duidelijk positief en al heel snel. 
Nu weet ik dus ook niet wat ik moet denken helaas. Even afwachten misschien zaterdag weer een test doen of zou dit te vroeg zijn? 
 
Wat denken jullie ??
 
Hey Dames,
Helaas is het bij mij niet zo ver en ben ik gister gewoon gaan menstrueren, was bijna 7 dagen over tijd. Geen idee waarom ik zo ver over tijd was, had voor mijn gevoel geen stress en heb ook niets veranderd kwa eten etc. Gynogoloog zegt dat het wel eens kan gebeuren, dus.. Helaas geen informatie waarom. 
-----
Wel heb ik een tip gekregen :') mijn NOD is ook geen pijl op te trekken. De gynogoloog zei dat na je menstruatie je om de dag gemeenschap moet hebben om gewoon beste kans op zwangerschap te krijgen, zo heb je in principe altijd sperma cellen in je lichaam dus ook wanneer je ei sprong is (tenminste als je geen ovulatie tests etc wil halen). Maar sommige voelen zich dan misschien gedwongen. 
Succes 
 
Jammer genoeg hier ook, ben vandaag ongesteld geworden. 10 dagen overtijd ?.
Wel fijn om nu zekerheid te hebben. Was pas de eerste ronde, dus nu weer klaar maken voor ronde 2 ?
Succes!!!!
 
Tsja met seks om de dag heb je iig wel altijd een zaadcel bij je ei.. maar is best vaak voor de meesten.. 2x in de week werkte bij mij ook erg goed haha, is iets chiller? Ook dan heb je een goeie kans denk ik. Gek he hoe je lijf ineens een ander schema aanhoudt? Daarom is het ook lekker om er niet teveel mee bezig te zijn.. 
 
Ik ben ook al 3 dagen overtijd.. blijf echter negatief testen. Heb wel last van troebele urine. Zou dit hiermee te maken kunnen hebben?? Heeft iemand dit eerder gehad??
 
Terug
Bovenaan