help heb een test gedaan

He Vlinder, wanneer heb je precies een MK gehad en hoe ver was je toen...?
Had je lang bloedverlies? Is een nare ervaring he, ben je super blij word je plots verstoten van je rose wolk... daarom meis 1 keer is genoeg! Ik probeer ook te genieten en ik moet zeggen van maandag t/m gister had ik een klote week maar nu ben ik voor het eerst echt super optimistisch en durf ik me ook zwanger te voelen... HEERLIJK!! Gr Miranda

Hoi Vlinder,

Ik wilde nog even reageren op de tip van het strekken en tillen.
Het is namelijk niet nodig om daar rekening mee te houden. Als het eitje ingenetseld zit zit het in het weefsel van de baarmoederwand ingekapseld. Rekken en tillen heeft daar (zeker de eerste 12 weken) geen invloed op. Het verhaal van het rekken is een bakerpraatje  maar het tillen kun je idd later in de zwangerschap beter laten.Het is echter meer een belasting voor de moeder: haar rug en de banden van de baarmoeder worden dan te veel belast. Voor het kind kan het geen kwaad.
Allen opletten met eten: ook niet alle rauwe dingen zijn slecht. Wel opletten met filet americain, rood vlees als het niet goed doorbakken is; te veel vit. A (zit in lever oa), alcohol (heel slecht!), vis en ongewassen salade.
Meer info over eten en drinken vind je vast nog wel elders op internet.
Gemeenschap kan gewoon (tot het niet meer prettig voelt; voor sommigen is dat pas aan het eind van de zwangerschap).

Maak je vooral niet te druk; slik foliumzuur en geniet ervan!

Groetjes,

M3

Terug
Bovenaan