help heb een test gedaan

gefeliciteerd meid!! geniet ervan, wens je een goede zwangerschap!!
xxx irem

GEFELICITEERD!!! geniet lekker van je zwangerschap en maak je niet te druk. Stress is immers ook niet goed .

liefs,
Dion

hoi vlinder geniet er van samen want negen maanden zijn zo om.

groetjes iris

gefeliciteerd meid, geniet ervan. maak je niet te druk over alles, en geniet er lekker van.
hoor mijn nou, ik wist bij mijn eerste zwangerschap pas na 3 maanden dat ik zwanger was. ik kon me niet druk maken om iets wat ik niet wist. ik weet ook niet hoe ik zou reageren als ik het al zo vroeg zou weten!
ben nou met de 26ste ronde bezig, hoop dat ik me ook vlug een klein beetje zorgen kan maken.

ik wens je in ieder geval hele fijne maanden toe!
knuffel julika

Goedemorgen allemaal,

ik moet er echt nog aan wenen en mijn partner ook we hebben het wel gevierd, maar nu heb ik wel een paar vragen mag je gewoon gemeenschap hebben???

EN ik heb elke keer zo'n gevoel dat ik ok heb als in ongi moet worden wat is dat???

Nou we waren niet heel lang bezig maar we wilden het wel graag na de miskraam dacht ik nou dit kan echt wel een half jaar duren voordat ik zwanger kan raken ofmaar eigenlijk is het gelijk gebeurd nu heb ikwel voormijn zelf alles bij gehouden wanneer ik vruchtbaar was etc...

Dan voor de tip betreft het tillen ik ga daar zeker me uitkijken.

he hallo gefeliciteert nog maals, ik hoop da het nu goed gaat, me schoonma zei tegen mij dat als je miskraam heb gehad laat het ff rusten,het is moeilijk zei ze tegen mij ( ben nog niet zwanger geweest hoor nu ook niet) je lichaam moet eerst tot rust komen anders heb je kans dat je weer een miskraam krijgt zij heeft zelf ook miskramen gehad en heeft ook zwangerschap gymnastiek gegeven, ik geef iedreen ook dat advies als ze het aan me vragen, ik zeg niet dat het niet mag , maar is wel een risico, sorry dat ik je dit moet zeggen hoor, maar ik weet niet hoe andere er over denken, ik hoop echt voor jullie dat het nu goed gaat,

greetz suzette

ja zoiets heb ik ookgehoord maar de ene arts zegt dat het wel gewoon kan en de andere niet, nu heb ik de natuur voor wat het is gelaten en het is gebeurd en daar ben ik heel blij mee.

maar geeft niet hoor dat je het zegt heb er ook van gehoord

Het spijt me mrs4hughz maar dat is het aller rotste wat je tegen iemand kan zeggen die een MK heeft gehad... je wilt graag zwanger worden en bent super blij als dat dan weer is... En dan wil je niet horen dat het weer mis kan gaan... ik ken echt wel 8 verhalen zo uit mijn hoofd waarvan mensen direct weer zijn aangeteld en dat het goed is gegaan. het percentage dat het twee keer achter elkaar fout gaat is juist heel erg klein.
Sorry dat ik zo persoonlijk reageer maar ik vind dit persoonlijk een niet prettige opmerking richting vlinder en alle andere die je raakt die direct weer zwanger zijn na een MK als je dit zegt..

Terug
Bovenaan