help heb een test gedaan

Dankje wel miranda, het is inderdaad niet leuk om te horen maar heb zoiets al eerder gehoord en laat het gewoon voor wat het is en hoopdat ik het goed doe voor dit wondertje!!

Ik vind het persoonlijk gewoon een rare opmerking... de meeste doktoren adviseren om te wachten tot je 1 keer ongi wordt omdat je dan cyclus weet... dat is het enige. Het is vaak gewoon een aanleg fout dat heeft niets te maken met ontwenning in je lichaam. Ik heb zelf ook een MK gehad in feb en ben ook direct zwanger geworden nu. ben nu 6.5 week en iedere dag zenuwachtig en bang dat eea mis kan gaan kan me voorstellen dat jij dit misschien ook hebt. je hebt dan echt niets aan die onzin van mrshugh...  je wil horen dat de kans juist heel klein is. Nou meid geniet er gewoon van al die stress (geloof me) is echt niet goed. Ik ken 5 mensen in mijn directe omgeving en 3 collega's die ook eerst een MK hebben gehad en direct zwanger waren. En dan heb je nog de mensen op dit forum... Dus POSITIEF meis!!! Op naar het dec forum!!!

Hoi vlinder,
ik zou me niet druk maken als ik jou was.
mijn vriendin had een miskraam en is gelijk de week erop weer zwanger geraakt en dat meisje is nu al zes dus niets aan de hand.
geniet er lekker van.
gr liselotte

Hoi,

Ik heb eerst ook een miskraam gehad en twee weken erna was het gelijk weer raak. Dokter zei tegen mij dat als je lichaam er weer klaar voor is, het een eitje laat vrijkomen.

Gefeliciteerd! Geniet er lekker van. Je eerste zwangerschap is het speciaalst.

Gr. Sonel en moeder van een mannetje van 1 en bezig met nr 2!

dank jullie wel, ik ga er zeker van geniet, maar daarbij ben ik wel heel voorzichtig.

Artsen en verloskundigen raden inderdaad aan om 1 cyclus af te wachten maar dat is volgens mij alleen  om te weten hoe je cyclus is en niet omdat je anders een grotere kans hebt om weer een miskraam te krijgen. Zelf heb ik na mijn miskraam (met 17 weken) wel even gewacht omdat de schrik er flink in zat en ik het even wilde laten bezinken. Maar dat is voor iedereen verschillend en iedereen moet doen waar hij zich prettig bij voelt. Lekker gaan genieten van je zwangerschap meid!!!!

Ik denk dat als ik ook al veder zou zijn geweest dat ik ook wel wat had gedaan om te wachten maar het is vorige maand gebeurd en ja ik hoop nu dat het bij deze keer wel goed gaat want, het jammer dat er geen camara bij zit maar ik loop sinds gisteren met een smile op mijn gezicht dat willen jullie niet weten, het is nog vroeg en probeer   me in te houden maar zou het echt uit willen gillen iedereen mag het van mijn wel weten maar moet toch ook even wachten.

Terug
Bovenaan