Help het duurt zo lang!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben een moeder van 27 jaar van een dochtertje van 2. Ik ben nieuw hier. Ik lees altijd wel mee maar op een of andere manier krijg wordt ik altijd uitgelogd wanneer ik een reactie of een discussie wil plaatsen.

Ik zit met een probleem ik ben sinds 25 augustus niet meer ongesteld geworden en alle testen ook de bloedtest geven aan dat ik niet zwanger ben (wat we wel heel graag zouden willen). Ik heb de uitslag van de bloedtest vorige week vrijdag gekregen en mijn menstruatie wil maar niet op gang komen. Heeft iemand van jullie dit ook gehad.
Want mijn man heeft zoiets we gaan gewoon door met klussen en zien het volgende maand wel maar ik heb het gevoel dat het dan gewoon geen nut heeft zolang je nog geen menstruatie hebt gehad (hihihi hoor mij geen nut, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel).

Ik hoop dat ik niet de enige ben maar ik weet even niet goed meer wat ik moet doen. Gewoon afwachten of wat? Help!! Bij mijn dochtertje waren we binnen 2 maanden zwanger maar nu duurt het al ruim een maand of zes. Mijn menstruatie is ook vrij onregelmatig maar het heeft nog nooit zo lang geduurt normaal tussen de 36 a 38 dagen of eerder (hou altijd 38 dagen aan dan valt het niet tegen).

Hoop dat iemand van jullie tips ofzo heeft.

Liefs mirlynn

Jeetje wel een heel verhaal geworden.

meid, ik begrijp je gevoel helemaal!
Ikben net als jou een moeder van een kindje van 2 jaar.mijn dochter is van september.
Van haar was ik net als jou binnen twee maanden zwanger.ik had jaren de pil geslikt en was eerst een tijdje gaan ontpillen voor we voor het echt zijn gegaan.ik had vrij vlot een normaal cyclus wat ik me kan herinneren.En nu zit ik weer hier..al 7 maanden aan het proberen voor een 2e kindje...ik wordt gek van de wisselende cyclussen.durf niet meer te testen.mijn cyclussen zijn tot nu toe 51,33,37,31,33 en nu zit op dag 37 dag mezelf weer op te vreten.bang voor de teleurstelling dat het weer z'on lang cyclus wordt.ik durf bijna geen hoop te hebben en ik wil zo graag.ik hoop dat je ook gauw duidelijkheid krijgt.
Op het forum kun je altijd lekker van je aftypen hoor.
groetjes piewie,mv Mila.

hallo,

Ik ben ook nieuw hier!
Ik ben mirjam en ben 25 jaar en heb een zoon van 1 1/2 jaar. Ook wij willen weer voor een tweede kindje gaan, maar helaas is mijn cyclus ook erg onregelmatig.
Bij mijn zoontje was ik ook binnen 2 maanden zwanger en had ik een regelmatige cyclus ( van 5 weken)
Nu in juni gestopt met de pil om even alles weer op regel te krijgen. Ben nu als volgt ongesteld geworden. 4 1/2 week, 5   1/2 week, 6 1/2 week.
Ben inmiddels alweer bijna 7 weken niet ongi geworden.
Word er echt helemaal zenuwachtig van.
Ook al vaker getest en was steeds negatief.
Ik hoop nu snel ongesteld te worden zodat we ons weer op de volgende ronde kunnen storten.
Het lijkt wel of ik elke keer een week erbij krijg, helaas.
Meiden succes en laat even weten hoe het verder met jullie gaat

Groetjes Mirjam

hoi,
echt om gek van te worden die cyclussen,het maakt het er niet makkelijk op en duurt zo lang voor je weer verder kunt.
Ik zit vandaag op dag 38,vorige keer 33.ik heb net getest maar negatief.ik was er al bang voor...toch heb ik niet het gevoel dat ik gauw ongesteld moet worden.het is toch raar dat ik nu weer z'on lange cyclus heb?
Ik kan toch ook niet te vroeg gestest hebben,want wij hebben tot dag 23 gevreeen en daarna niet meer.Als het klopt dat je altijd 14 dagen na je eisprong ongesteld wordt komen wij dus niet verder als 23 en 14 is 37 dagen.ik zit nu op 38 dus het zou mischien net kunnen dat ik te vroeg getest heb..wat denken jullie?
Leuk dat jullie hier nieuw zijn,ik heb bij mijn eerste ook al op het zwangerforum gezeten en nu ook nog steeds op forum kindjes 2006.
Lijkt me leuk ok met jullie ervaringen te delen,omdat jullie ook nieuw zijn.
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat,hier zit er niks anders op dat wachten..ik ben nu best wel verdrietig...
gr piewie,mv Mila.

Hier nog iemand met het zelfde probleem.
Ik ben 30 jaar en moeder van een zoon van 15 maanden.
Na de bevalling, 7 maanden borstvoeding, werd ik voor het eerst na bijna1 jaar ongesteld. Hierna na na 27 dagen en daarna 42 en nu na 27 dagen nog geen eisprong kunnen ontdekken d.m.v tempen. Vanaf april hebben we al een tweede kindje wens.
Ik ben net als jullie ongeduldig.
Hopelijk gaat het ons snel lukken.
Succes

Liefs, Sarah

Ook ik was bij de eerst in twee maanden zwanger. Dit liep fout na 12 weken en mocht toen ook nog eens negen maanden niet zwanger worden. Daarna weer in twee maanden zwanger en zoon gekregen.
Nu dit weer. Ik voel me wel op de proef gesteld. Heb ik dan nog niks geleerd van vorige keer???
MOET GEWOON GEDULD HEBBEN, MAAR HET IS ZO MOEILIJK!!!
Lijkt me leuk om elkaar hierin te kunnen ondrsteunen.
Zo even mijn ei kwijt.

Liefs, Sarah

Wat fijn, die herkenning...

Mijn dochtertje is nu bijna 14 maanden. Ik was na 2 keer menstruatie zwanger, maar was er toen ook helemaaal niet mee bezig.
Ik heb tot 4 maanden vollige borstvoeding gegeven, en daarna 2 maanden afgebouwd. Ik ben in april 1x ongesteld geweest, en daarna pas weer in augustus, en nu nog steeds niks.......
De wens voor een 2de is er een hele tijd (dus niet aan de pil gegaan). Ik heb vandaag de HA maar gebeld, want ik heb het gevoel dat ik helemaal gek wordt.

Bij elk pijntje in mijn buik, misselijkheid of gevoelige borsten, koop ik een test (ik heb denk nu 20 testen gedaan). En elke keer toch teleurgesteld, terwijl ik best wel weet dat de kans erg klein is.
Maar toch, je weet het maar nooit, misschien is er toch een eisprong geweest. Juist door dit alles ik heb ook steeds minder zin in sex, en dan gaat het helemaal niet lukken he..............

Hoop dat ik ook mag mee kletsen

Ook hier al tig keer getest, maar steeds negatief.
Afgelopen donderdag nog negatief getest.
Vandaag na 46 dagen nog eens een keer een ovulatitest gedaan en die gaf positief aan, dat is toch wel erg laat???
Snap er helemaal niks meer van.
Wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben met zo'n rare cyclus, maar ook erg vervelend voor jullie!

Terug
Bovenaan