Help het duurt zo lang!!

hey Mirjam,
goed dat je het in ieder geval aangegeven hebt.
Kon ze je niet vertellen of dat normaal was,dat je steeds lange cyclussen hebt?
Ik moet vanmiddag een uitstrijkje maken(ben net 30),maar dat is bij de assistente.
Ze gaan dan ook nog vragen stellen.ben benieuwd of ik dan ook nog wat wijzer wordt.
Ik had gisteren met een collega gepraat,ze zij dat ik dangelijk een afspraak moest maken bij de huisarts..omdat ik zo onzeker ben of alles goed is...
maar ik twijvel en durf niet zo...toch zegt mijn gevoel dat ik het moet doen.
mischien dat ik volgende week eerst telefonisch contact met hem opneem en dat evt een afspraak..zucht lastig hoor.
x piewie.

HA Piewie,

Ging het allemaal goed bij de huisarts? Heb je het nog gevraagd??
Heb zelf vanmorgen weer getest, had sterk het gevoel wel zwanger te zijn maar de test zei weer eens nee.
Zit weer flink te balen hier.
Nu al 9 weken niet ongesteld geweest...
Heb afgelopen zondag ontzettende steken in mijn onderbuik gehad, kon echt bijna niet meer lopen, 's avonds was het weer weg, iemand een idee van wat dit kan zijn???

Groetjes mirjam

Hoi allemaal,

Ik ben een paar weken geleden deze discussie begonnen en kan door vage redenen steeds maar niet reageren op jullie reacties dus vandaar pas nu een reactie.

Vervelend als het maar niet wil doorzetten he, bij mij nog steeds niks. Ben al weer een keer bij de HA geweest en die kon niks doen maar heeft me wel wat gerustgesteld. Wanneer je een keer geen eisprong hebt (wat bij iedereen voor kan komen) hoef je ook niet perse te menstrueren (klinkt logisch maar is gewoon niet handig).

Nu heb ik vandaag heel de dag al van die plopjes en wat rommelen in mijn buik die ik (zover ik het nog herinner) ook had toen ik mijn dochtertje voelde.

Het kan toch niet zo zijn dat je HCG op een gegeven moment (na een paar maanden) niet meer in je urine of bloed zit waardoor je negatieve testen krijgt.

Ik was gerusgesteld maar nu begin ik toch weer te twijfelen.

Groetjes mirlynn

En ik hoop dat het bij ons allemaal snel raak is. En voor degene die al zwanger zijn geniet er van en van harte gefeliciteerd.

wat vervelend dat jullie nog niks wijzer zijn.dat afwachten daar wordt je echt gek van soms.
mirjam ik heb gereageerd op je topic over de ovulatietesten..ik hoop echt dat je mischien toch nog zwanger bent.
vrijdag had de assistente bij mij het uitstrijkje gedaan,ik heb het wel even over mijn cyclus gehad want dat moesten ze ook weten op het vragen formulier.
ik vertelde dat ik er wel onzeker over was en of ik niet beter een afspaak kan maken met de arts.ze zij erniet zoveel over,wel dat ze het begreep dat het nu moeilijk is waneer ik vruchtbaar ben..en dat het meestal na een jaar is dat je langskomt.ik gaf aan dat ik mischien toch wilde bellen voor overleg,dat kon altijd zij ze.onze arts heeft ook een telefonisch spreekuur.ik heb nu besloten om deze menstruatie(of liever niet) af te wachten en dan te bellen.mischien kan hij me geruststellen.
merlyn(zeg ik he goed),ik weet niet echt een antwoord op je vraag,ik hoop dat de gevoelens die je beschrijft kloppen en dat je dus zwanger bent.nu maar duimen dus.
zucht ik had dit nooit zo verwacht...ik wil zo graag een broertje of zusje voor mijn kleine meid en ook wij verlangen er zo naar.ik merk wel dat het er behoorlijk in begint te hakken...het vrijen gaat ook moeizamer...het is moeilijk te ontspannen voor mijn man...hoe gaat dat bij jullie en nog tips...
liefs piewie.

goedemorgen

myrlinn ik snap je gevoel helemaal! Zelf denk ik dat ook wel eens en heb ik het idee dat in ongevoellig ben voor de zwangerschapstesten, maar denk eigenlijk dat het niet kan, volgens mij moet je ongeveer 16 weken zwanger zijn om je kleintje te voelen Met 16 weken zwangerschap van mijn zoon had ik al een megabuik, nu heb ik niks.
Maar hoop voor jou dat het wel waar is! Je moet gewooon even langs de huisarts gaan voor een bloedonderzoek, dan weet je het helemaal zeker!

Piewie, zoals jij omschrijft dat je je kindje een broertje of zusje wilt geven voel ik precies hetzelfde!
Hoe langer je ook met zwanger worden bezig bent hoe meer en meer je het wilt en naar verlangt, vaak ben ik in gedachten alles al aan het regelen voor de tweede.
Maar helaas....
Hopen dat we snel positief nieuws krijgen!
Groetjes Mirjam

hallo meiden,

Zit even in een dipje hoor,
vanavond vertelde mijn broer en schoonzus dat ze zwanger zijn van een tweede, het was weer in 1 keer raak!
Ben echt super blij voor ze en gun het ze van harte, maar ik had direct de tranen in mijn ogen staan, want ja wat hun hebben dat wil ik ook zo graag...
Vond het zelf best heel erg dat ik dat soort van jaloerse gevoel kreeg, maar krijg het eigenlijk ook niet weg.
Toen ze weg waren heb ik eerst even heerlijk een potje lopen janken.
Zei mijn schoonzus ook nog: ik hoopte eigenlijk dat jij ook zou zeggen dat je zwanger was...
Heb alleen maar even gelachen, meer kon ik niet zeggen, want ja ik hoopte dat ook te kunnen zeggen maar helaad.
Ach  en wat, hopelijk kunnen wij  over een poosje  wel goed nieuws brengen, we blijven gewoon positief!!!
Sorry voor mijn geklaag maar moest het even kwijt

Groetjes Mirjam  

hey mirjam,
lekker toch, even je gevoel je gevoel van je afschrijven.daarom is z'on forum juist zo fijn...
ik kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om te horen dat er weer iemand zwanger is.ik ken dat ook wel...je kunt gewoon jaloers zijn..
toch zijn dit hele normale gevoelens hoor,je mag ze best hebben.je wilt ook zo graag en je weet gewoon niet waneer het nou eens raak is..zucht.
hoe gaat het nu met je?
ik heb gisteren een postitieve ovulatietest gehad..dus drukke dagen hihi..en dan maar weer afwachten.ben heel benieuwd,dit is de eerste keer dat ik die testen gebruikt hebt.
hoop dat het werkt.ik heb ook het idee dat ik de eisprong voel...
maar ja dat denk ik dan weer,net als al die gevoelens van afgelopen maanden,,dan denk je weer zwanger te zijn..voel je van alles en dan gewoon weer niks..ik stel me nergens meer op in..of in ieder geval probeer het..
rustig aan dames..liefs piewie.

Terug
Bovenaan