HELP, Ik ben weer ZWANGER!!!

he toetie,

ik heb tussen mijn kinderen 1,5 jaar zitten en ik heb het bewust gedaan. ik kan me voorstellen dat als het niet gepland is dat het even schrikken is, maar straks als het er is en ze iets ouder zijn zul je het erg leuk vinden mijn jongste is van 19-4-2008 die is nu 6 maand en de oudste is net 2 geworden en het gaat echt super. de jongste vind het zelfs erg leuk om te zien als de oudste danst of liedjes zingt ze reageren zo leuk op elkaar.

ik hoop dat je straks lekker kunt genieten van je zwangerschap. ik kom zelf uit een gezin van 10 kinderen en mijn moeder zei ook altijd ze kwamen niet tegelijk. en zij heeft ook altijd erg kunnen genieten van de zwangerschappen en van ons als kinderen en ik ben blij dat er niet teveel tijd tussen mij en mijn broers en zussen zit want het is echt reuze leuk.

heel veel succes als jullie straks die kleine erbij hebben. en ik weet zeker dat het je straks best meevalt. ik heb dan zelf de keus gemaakt om zo kort na elkaar kids te krijgen en heb ook wel gedacht ooh dit word druk, maar het is maar net hoe druk jij jezelf maakt en het is zo leuk.

jellie

Terug
Bovenaan