Help ik bloed :(

Ik doe mijn best om tot morgen te wachten ik peil het bloed verlies nog eventjes... anders indd toch maar bellen.. dan weet ik waar ik aan toe ben... 
Het is minder erg als ongi... wie weet n nep ongesteldheid tussen door een bloed vaatje kan toch niet zolang bloeden..

Lichtelijk paniek , maar toch proberen positief te blijven :) 

Ik snap je ongerustheid! En ik wil je niet bang maken maar lees in sommige opmerkingen dat zolang je geen buikpijn hebt je je geen zorgen hoeft te maken. Helaas heb ik zelf ook een aantal miskramen gehad maar nooit buikpijn dus dat wil ook niet alles zeggen. Daarentegen had ik tijdens de miskramen geen bloedverlies en tijdens mn zwangerschappen die goed zijn gegaan wel. Ik weet dat je er niks aan hebt maar probeer rustig te blijven en helaas kun je niks meer doen dan afwachten hoe moeilijk ook.

Vervelend voor je.
Het is idd afwachten tot morgen.
Testen blijven heeft niet zoveel zin denk ik toen ik een miskraam had had ik twee weken lang bloedverlies wat veel minder was dan een normale menstruatie soms overdag zelfs geen bloedverlies mijn testen bleven tot 2 weken na start bloedverlies poitief erna pas negatief.
Succes morgen hoop dat het allemaal goed is

smurfjes dankjewel voor je reactie en aan elke reactie heb ik wat :) weer een best positieve ervaring met bloeden het hoeft niet kwaad te zijn en ja het zou ook wel weer kunnen zo dubbel allemaal..
Was het bij jouw ook echt "vers" bloed een beetje rood roze...

Fijn dat er meer vrouwen zijn met dit probleem met een positieve afloop :)

smurfjes dankjewel voor je reactie en aan elke reactie heb ik wat :) weer een best positieve ervaring met bloeden het hoeft niet kwaad te zijn en ja het zou ook wel weer kunnen zo dubbel allemaal..

Woow me telefoon sloeg op hol 3x hetzelfde gepost sorry...

gebruiker: bedankt voor je opmerking , is ook fijn om te weten.. Wat erg van je miskraam :( sterkte

Zoals de meeste zeggen het kan 2 kanten op gaan.

Ik heb een miskraam gehad bij  8 weken. Dit begon met een beetje roze bloed verlies en toen echo gehad waarop bevestigd werd dat het hartje niet meer klopte en dit veranderde de dag daarna na rood bloed... rest kan je wel raden denk ik.
Mijn 2e zwangerschap met 11 weken ineens een grote plas bloed verloren zonder pijn. Ik dacht zelf foute boel meteen echo gehad, kindje leeft nog en na 5 dagen bloeden is het opgehouden. (Oorzaak hematoom in baarmoeder) nu 13 weken zwanger + 4 dagen 

Terug
Bovenaan