Help ik snap er niks meer van :(

Ik heb zelf met de assistente gebeld. Die leefde erg mee en heeft ook zwijgplicht. Ik wou een bloedtest voor de echo dat heeft ze toen wel overlegt met mijn dokter en die heeft toen aangeraden eerst de echo af te wachten. 

@gebruiker06059: jeetje heftig ook zeg. En wat naar die eerste miskraam. Je hoort het helaas zo vaak he ? Maar wat onwijs fijn dat je direct erna weer zwanger was. En wat bizarrrr dat je zelfs na een week nog negatief hebt getest. Er is dus hoop?
Nou - ook voor Beestjesfan - ik heb net wel wat informatie gevonden. Het kan inderdaad 2 kanten op. Aan de ene kant inderdaad dat het vruchtje is gestopt met leven en dat er geen HCG meer wordt aangemaakt. Dan zal ik vandaag of morgen wel ongesteld worden ? -> tot nu geen druppel bloed.
Of het HCG gehalte is nog erg laag. Sommige vrouwen maken dit minder snel aan. En het kan in het begin ook schommelen las ik. Dus de ene dag meer dan de andere dag. Plus dat je urine soms ook meer en soms minder HCG bevat (zei een gynaecoloog). Ik had vrijdag met een + CB test positief en met een kruidvat test heel licht positief ook.
De kruidvat test was vanochtend met ochtendurine toch wel negatief (als ik lang ernaar kijk denk ik iets heeeeel lichts te zien, maar goed miss staar ik te lang) en ik heb de CB wekenindicator niet met ochtendurine gedaan maar erna. Misschien is hij daardoor wel negatief omdat het nog erg pril is (je kan tot 4 weken op 5 HCG zitten en alles onder de 5 is 'niet zwanger').
Oke. ik ben realistisch en weet zeker dat het een miskraam kan zijn. Maar zolang ik geen bloed zie houd ik toch nog wat hoop ;)

Ja klopt helemaal. Ik had dus bloed en eigenlijks is mijn hoop al vervlogen. Alleen heb ik nu wel ontzettend pijnlijke borsten

Ik vind de berekening lastig. Wat als ik bv een late eisprong heb gehad of een late innesteling. 
Wat ik weet.. dus misschien kunnen jullie mee rekenen. 
17 sept eerste dag laatste menstruatie 
sex gehad op 28 en 29 september en op 4 okt en 14 okt. 
Positieve ovulatie testen op 1,2 en 3 oktober. 
11 en 12 okt bruin bloedverlies (waarvan ik denk innesteling)
Eerste positieve test die met licht streepje van sensitest op 17 oktober. 
19 oktober clearblue geeft 1-2 week aan
22 okt tm 1 nov (1 dag niet op 25 nov) helder rood bloed verloren zonder stolsels en zonder buikpijn. 
6 nov geweest voor de echo waarop alleen de donkere holte te zien was. Ik dacht toen zelf 7 week te zijn en de verloskundige had dit ook berekend. Toch was er niks te zien

Lieve Joena!!! Wat lees ik nou. 
Ik was wat aan het speuren op het forum en opende deze titel, toen was jij het :( 
Dat verwacht je idd niet,2 dagen later, je wil gewoon een knaller!! Morgen of woensdag voordat je naar de gun gaat nog testen? Of wat is je plan. Xx

Oh nee, Joena, wat naar! Ik hoop dat je alsnog positief test. Heb je het met ochtendurine gedaan? Laat je weten hoe het gaat? Ik gun het je zo... Ga voor je duimen. 
Anders is het ws een vroege miskraam... dan ben je nu wel verhoogd vruchtbaar misschien deze ronde. 

@Beestjesfan: als je uit zou gaan van de dag van je eisprong op de laatste positieve ovulatietestdag (3 oktober) dan zou jouw NOD toch 17 oktober moeten zijn. En toen had je een positieve test. Vanaf eisprong moet je 38 weken optellen eigenlijk voor de uitgerekende datum. Dus op 7 november zou je dan 6 weken zijn. 
Dat is hoe ik het bereken.
@Citrus en Lepeltjelepeltje: ja balen he :( ? Althans... die onzekerheid. Ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aan moet!! Want ik ben niet ongesteld. En dan lees je weer dingen en geven wel meer testen vals negatief aan... helemaal die CB met wekenindicator (en ik had géén ochtendurine gebruikt. Alleen bij die kruidvat test vanochtend). Dus misschien daarom 'niet zwanger' in plaats van '1-2 weken' ???
Ik heb geen idee :( Ik was zo gelukkig dit weekend en dan dit.

Terug
Bovenaan