Help ik snap er niks meer van :(

Ja ik heb net wel een CB + test gehaald. Misschien dat ik hem morgenochtend doe of woensdagochtend voordat ik naar het ziekenhuis ga. 

Als ik jou was deed ik hem morgen vroeg. Is het een met week indicator. Deze schijnen veel hcg nodig te hebben om zwanger te zeggen 

Nee het is de CB + test die zaterdag ook positief was. Dus zonder weekindicator. Die schijnen wel heel erg betrouwbaar te zijn en is niet digitaal.
Ja ik wacht even af hoe ik mij morgen voel! En misschien lukt het me wel om nog een dagje te wachten als ik niet ongesteld ben... 

Hoi! Ik wou toch even reageren..
ik had het namelijk andersom.
Ik was zo overtuigd dat het dit keer raak was, dus testte ik aangezien ik ook overtijd was. Vol zenuwen test gedaan, en ik dacht dus een licht streepje te zien.. lag er net aan hoe je de test hield. Toch teveel twijfel en dus s avonds later nog een gedaan CB met weken indicator... toen kwamen de dikke letters niet zwanger. Was erg teleurgesteld, dus snap je helemaal! 
Meen week later had ik afgesproken met mijn vriend om de huisarts te bellen, aangezien ik een enorm onregelmatige cyclus heb. S ochtends Kruidvat test gedaan, heel spontaan en onder het mom van mocht er gevraagd worden of ik nog een test had gedaan kon ik hier antwoord op geven.. maar binnen een aantal tellen kwam er een streep en werd steeds duidelijker, kon het niet geloven dus nog een gedaan en weer het zelfde. 
Ik zou gewoon morgenochtend of woensdag ochtend nog eens testen! Wie weet was het nog te vroeg en was het hcg nog niet hoog genoeg. Ik duim voor je!

Jeetje Joena! Ik heb eenzelfde reactie als Citrus... dat dit topic van jou moet komen ? ik was zoooo blij voor je het weekend! Dit verdien je niet... hopelijk kan de gyn je woensdag meer duidelijkheid geven. Geen idee hoe, ben helaas geen expert op dat gebied. Ook geen idee of t nou wel of niet verstandig is om morgen weer te testen. Damn, wat een onzekerheid!
hele dikke digitale knuffel..!

@Firstminime: ooooh gefeliciteerd en fijn dat je wel zwanger bent!!! Wat goed!! En ja bizar ook. Maar jij testte dus ook eerst positief en vervolgens met die CB met wekenindicator 'niet zwanger'. Dat heb ik dus ook. Terwijl de niet digitale test van CB met een + wel positief is. Heb m hier voor me liggen :( 
Op die CB met wekenindicator staat wel dat je met ochtendurine moet testen om de betrouwbaarheid van het aantal weken te garanderen. Bij mij was het niet de ochtendurine meer (daarmee had ik de kruidvat 2v5 test al gedaan). Kan het niet zo zijn dat ik dus 1-2 zwanger ben en omdat het niet mn ochtendurine was, dat de concentratie HCG laag was daardoor en hij dus 'niet zwanger' aangeeft ? Dat gaat er maar door mijn hoofd...
@Citrus, Ananass, Elsiejoy: echt heel lief van jullie. Doet me wel goed hoor!! Tis echt klote idd, helemaal omdat het al niet bepaald snel gaat. En dan ben je zo intens gelukkig.... en dan weer die twijfel of het wel zo is. Maarja........ ik moet denk even geduld hebben. Echt heel moeilijk maar meer kan ik op het moment niet doen :( 

Terug
Bovenaan