Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou gaan vragen om bloedonderzoek. Van die testen word ik ook helemaal gestoord en ze maken me nog onzekerder. En toch doe je ze elke x weer pffff eigenlijks dom ? je doet gekke dingen om je zekerder te laten voelen. Maar helaas niks helpt
Meiden ik ben gisteravond ongesteld geworden. Althans ik bloed en daar ga ik vanuit. Dat verklaart ook die negatieve testen ineens... Toch een vroege miskraam.??
Moet zeggen het hakt er behoorlijk in. Ook al zit je pas rond 4 a 5 weken en weet je het net. Ik was echt even ontroostbaar. Dat ik zo lang heb moeten wachten... en dan dit... klap in mn gezicht!
Maarja. Het is de natuur en misschien was er iets niet goed. Op naar de volgende ronde weer ???
Oh jeetje Joena, ik krijg er kippevel van. Ik hoopte zo dat t goed zou gaan. Het is ook even emotioneel, door de hormonen en de knop die je weer moet omzetten... Hoop dat het de volgende ronde lukt. Ga voor je duimen...
Ah nee! Ik hoopte dat het goed kwam.
snap je helemaal.. inderdaad misschien had het geen kans gehad.
Het komt goed, er komt een postieve test en zonder problemen. Duim voor je voor de volgende keer ?
@Beestjesfan: dankjewel
Ik zal je de details besparen maar ik ben wel echt ongesteld. Het loopt eruit. En erger ook dan normaal, ik ben namelijk altijd best licht ongesteld!
Dus ja. Hopelijk ruimt mn lichaam het allemaal meteen goed op (klinkt wel beetje crue als ik dit zo zeg :S ) en ben ik nu weer mooi beland in een nieuwe ronde en nieuwe cyclus. Duimen maar dat ik misschien volgende maand weer een positieve test in handen heb. Hoe is het met jou ?
Bedankt andere meiden