help! Lynn wil de fles niet!

A

Anoniem

Guest
En dat terwijl het kolven echt super gaat...
Ik dacht eerst dat het aan de ingevroren melk lag, omdat ze voorheen wel uit de fles dronk, maar nu wil ze de verse melk ook niet! Ze zit nu in de woonkamer te bleren, terwijl ik weer aan het kolven ben.

Hoi,
Ben je in de buurt bij Lynn? het kan helpen als jij helemaal uit de buurt bent. Ze associeert jou met BV en als ze dan BV proeft en jou in haar omgeving bemerkt, dan raakt ze in de war (hihi, ik typte in de was,kun je nagaan waar ik me mee bezighoud).
max vond de BV ook alleen maar vers lekker en dan het liefst een beetje lauw, zeker niet warm.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Patricia

Ik zat in de studeerkamer te kolven, terwijl mijn vriend het flesje gaf.
Uiteindelijk is hij bij zijn zus (woont om de hoek) een andere speen gaan halen, met zo'n platte kant. Ondertussen moest hij weg (voetballen , lekker belangrijk) en heb ik de rest van de fles gegeven. Ze wilde nu wel drinken, maar met de S-speen viel ze in slaap en met de M-speen verslikte ze zich.
Uiteindelijk heeft ze na een uur 50 ml op.

O, en die melk was ondertussen behoorlijk lauw geworden, maar of het daar aan lag???

He pliep,

Ik denk dat je even wat verschillende spenen moet proberen. Ik heb het met Jeske ook gehad en toen ik eenmaal de goeie fles met speen had was het geen probleem meer. Je kunt ook nog 123 spenen proberen. Of een fles met bredere hals en dus een bredere speen. De ene speen is ook harder dan de andere. Dat kun je ook proberen wat het fijnst is. Iig moet ze zich niet verslikken. Dan krijg je weer problemen met boeren die dwars zitten en voeding die terugkomt.

Succes

Dacht ik toch echt dat ik net al gereageerd had .... #@*%& forum!
Huh? Apart die blauwe letters????

Nou ja, wat ik dus wou zeggen: ik ga zo wat verschillende speentjes halen, ik heb nog een brede fles, dus die ga ik ook uitproberen. Vanochtend heeft mijn moeder de fles gegeven, zelfde verhaal als gisteren, alleen nu dan uiteindelijk 60 ml binnengekregen, dus ze gaat vooruit!

Hmm.. ik had gister al gereageerd toen het forum zo vreemd deed.. die reactie is dus foetsie!

Vervelend hoor!! En jij maar spenen en flessen aanschaffen! Dat soort dingen zouden in al die gratis dozen moeten zitten!! Hoop dat het in de loop van de dag beter lukt...
Maar waarom kolf je nu en geef je niet direct de borst?? Of heb ik iets gemist?..

Groetjes Margreet en Sam

poging 27...

Over 2 weken gaat ze naar het kdv, dan moet ze toch ook uit de fles drinken. En ik wil ook af en toe een avondje weg kunnen.
Het stomme is dat ze eerst wel gewoon uit de fles dronk, maar nu dus ineens niet meer. Dus nu gaan we maar elke dag een keertje oefenen.

Terug
Bovenaan