help! Lynn wil de fles niet!

Ha ha ha, ehm ja dé gouden tip... Dat wordt denk ik een beetje moeilijk, omdat elk kindje weer anders is. Zoals boven dat overzicht ook al wordt aangegeven: probeer alleen datgene waar je zelf iets in ziet. Dus misschien kun je op die basis al een selectie maken? Je kunt op het Borstvoedingsforum ook zoeken op trefwoord (zie optie bovenaan het forum). Wellicht kunnen ervaringsverhalen je op het voor jullie juiste  spoor zetten? Op www.borstvoeding.com zijn ook nog ervaringsverhalen te vinden. Dit is de directe link naar de betreffende pagina: Borstvoeding.com-Het introduceren van een fles als je bv geeft. Helaas kan ik er verder niets aan toevoegen .

Groetjes van Yvonne, contactpersoon Vereniging Borstvoeding Natuurlijk

He balen joh. Maar ze weet dus wel hoe ze moet zuigen want die ene dronk ze ook leeg toch? Of drinkt ze dan heel onrustig? Misschien zuigt ze te hard ofzo, dat ze ineens teveel binnen krijgt. Je kunt ook nog proberen hem zelf te geven. Bij mij werkte dat het beste.

Lynn weet wel hoe het moet, ze heeft een tijdje goed gedronken uit de fles, zelfs als Kyna de fles gaf. De ellende begon toen ik haar een keer melk uit de vriezer had gegeven. Ik denk dat ze nu gewoon zoiets heeft van: 'Ja dag, die melk is goor, die hoef ik niet!'
Ik las bij de ervaringsverhalen (tip van Yvonne) ook iets over voor de tv zitten, dat is misschien wel iets voor Lynn, want de tv vindt ze erg interessant.

Iemand hier wel eens van gehoord/ervaring mee???

Deze spenen zijn een natuurgetrouwe kopie van de moederborst met dezelfde soepelheid en vorm en voelen voor je baby dan ook heel natuurlijk aan.
De Closer to Nature spenen hebben een met ingebouwd anti-koliekventiel dat zorgt voor een constante doorstroming. De spenen zijn gemaakt van extra zachte siliconen en veel groter dan de gangbare spenen waardoor ze, gevuld met warme melk, voor de baby aanvoelen als de moederborst. De nagebootste tepelhof (het geribbelde gedeelte rond de speen) zorgt dat de speen altijd recht in de mond van de baby geplaatst wordt.
Met de Closer to Nature zuigflessen kun je zonder problemen wisselen van borst- naar flesvoeding.

Nou, na 20 babyzaken afgebeld te hebben, heb ik een winkel gevonden waar ze die Tommee Tippee flessen verkopen. Vandaag dus voor het eerst geprobeerd, Lynn kon er wel om lachen (of zat ze me gewoon uit te lachen??). Voor de tv in het wipstoeltje heeft ze na een half uur 15 ml op.
Nou ja, we hebben nog een WEEK.... begint toch al aardig op te schieten en er zit niet echt vooruitgang in. Ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat als het volgende week zondag nog steeds hetzelfde liedje is, dan ga ik een dagje naar een vriendin en mag Lynn 'cold turkey' afkicken van de borst. Maar eigenlijk hoop ik dat ze dan toch echt wel gewoon uit de fles drinkt!

Tja daar moet nog een nulletje achter die 15. Je wordt er wanhopig van he? Misschien is cold turkey niet eens een slecht idee. Maarja......wel moeilijk. liever niet natuurlijk

Oh Pliep, wat frustrerend zeg!!
Je kan trouwens het best Lynn vast houden ipv in de wipper zetten. Heb ik ook weer gelezen dat ze dan beter drinken.
Drinkt ze wel steeds? Of valt ze in slaap? Komt er wel genoeg uit de speen? Of zuigt ze niet op de speen?
Wat een vragen he!!!
Groetjes Mickey

Eerst dronk ze gewoon goed uit de fles, daarna dronk ze met tussenpozen, waarin ze zat te brullen, bij de ene speen verslikte ze zich, bij de ander viel ze in slaap en nu speelt ze alleen nog maar met de speen. Heel af en toe drinkt ze wel eruit, maar heel kort, ze drinkt de laatste paar dagen maar 10/15 ml per keer uit de fles, in een half uur tijd.

Terug
Bovenaan